//=time() ?>
never posted my doodles on here... but i guess you can have them (also the third one is supposed to have dog ears but I dont know how to properly draw them, so sorry....)
#fishytwt #cside #ilovecsidefishslargeforehead #iwanttokissit
《쥐구멍 볕 들 날》 43화 업데이트 되었습니다! (어제...) 언제나 힘내고 있지만 특히! 영혼을 갈아넣은 회차입니다...👍 즐겁게 봐주세요~
👉https://t.co/5XxqGfOWPP
@m0nca_ke Howdy!! I mainly just draw my ocs and trying my best to improve my art because I still got a long ways to go in my journey! :DD
A link to my Toyhouse (learn more about my ocs and stuff...): https://t.co/JquYUSO6AD
Amém senhor agradeço ao pão de cada dia Amém 🙏
(Só...so pensando não...não é o vermelho carmim? Ou mudou e eu q n fiquei sabendo.......) https://t.co/OHDhKaCD9N
みなさん、おはざみ~!
気絶するように寝てたら朝6時でしたGG
(何回目やねんこいつ....)
昨日初めて経験した二郎系ラーメンにやられたんかな←
今日は月曜日~!
週の始まりだけど土日働いた忍足はお休み!
またたんまりと寝ちゃお~っと
みんなふぁいてぃーん!
#おはようVtuber https://t.co/xr5SzFW2vq
BWUHHHHH art train i think??
tagging the besties (you should look at their art too)
@kamuidr0me
@kindofblue28
(i don't know if anyone else i know has been tagged but if u wanna do it u should ...) https://t.co/eRhBeTymQz
then i got two more days of 20 pulls, only thing i got was ayer gold moon
today's 100 draws had grand jannu, dark eustace, and selfira gold moons, A LOT of summons (among them, hekate. she loves me...)
AND ALSO
THIS
FINALLY
did this pic in that Windows XP virtual machine last night. enjoy!
I used GIMP 2.8 (sorry for not using an older version...)
코가네 : 후엥~~~~~! 나 별자리 운세 최하위야~!
키리코 : 코가네쨩... 이거...
코가네 : 키리코?
키리코 : 다른데도... 좋은 결과인 운세도... 실려있어...
코가네 : 응! 찾아볼게~! 키리코 고마워~~!!
마미미 : (그럼 운세 의미 없잖아...)
세대교체로 인해 기존 파수꾼과 심판자가 사라지면서 케로와 유에와 유키토는 작별을 고하고(...)
토우야는 다가올 미래에 대비해 사쿠라를 위해 토모요와 결혼하며(...)
둘 사이에서 태어난 아이가 얘였음
키노모토 유이(특:여장남자)
혼란하다 혼란해ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ