//=time() ?>
Venti may be my favourite character, but Chongyun will always be my main dps 💙 happy birthday~
X: Smile at the kamera Chongyun.
C: Like this?
------
Happy Birthday to my first 4* character that I pulled and to my main dps ヾ(〃^∇^)ノ♡
#chongyun #GenshinImpact
happy birthday to my dps boy
chongyun babe carry the world
#GenshinImpact #chongyun
#重雲生誕祭2021
❗❗❗❗Banner's que eu tinha deixado pra postar dps.❗❗❗❗
Vou começar a postar vários desenhos que eu tenho aqui guardado pra divulgar meu trabalho 😊😊 (realidade: eu preciso comprar um pc novo to desesperado)
DM ABERTA, CHAMA!
Clientes:
@StatickOfc
@ZeenyooRBX
@_ytflexi
Bennett healer/elemental support, Fischl batería/sub dps, Kazuha support y Chongyun dps https://t.co/w26RQneETT
yanfei is my secret main dps lmao but i tend to swap her in and out for yoimiya at the mo https://t.co/DwW9FpSKNH
Albedo (main dps)
Zhongli (shield bot, replacing with gorou)
Raiden (subdps/support)
Fischl (support, replacing with jean when gorou comes) https://t.co/l64CvDoKYv
Raiden (C2) DPS, Eula DPS, Kazuha Sub-DPS and Diona (C4) support.
I often switch out Eula for Ayaka if i want more elemental damage and now that i got Jean im trying to run Raiden, Eula, Xingqiu, Jean https://t.co/mLVBxBB8Yo
yes i only get crystallize, yes everyone is a dps https://t.co/MIXUlF6j6w
klee - squishy dps 🙄
raiden shogun - off field dps (used to be fischl 😝)
diona - discount zhongli
bennett - pyro resonance 🔥 https://t.co/e6j35JTTU6
bennett: support/best boy
xiao: main dps/pogo stick
zhongli: shield/nuke/peepaw
raiden: sub dps/booba https://t.co/Zdpu4VFwVF
"Alguém... Me... AJUDA!!"
Fiz essa art enquanto tava sem net, dps faço uma melhorzinha
now that i have diluc as a dps I have benched Noelle but I do switch around her with Barbara or Sucrose
Anyway, I love handsome men https://t.co/cZ7uJ1rP5u
@Cobalt_Doll Sacrificar Malt e Mei ok. Mas Boron é jogar fora o melhor DPS do jogo.
Boron + Wappa no Hero Mode é o combo perfeito para nukar o boss.
Dps de mt... MAS NÃO TEMPO!! Eu finalmente tomei vergonha na cara é fiz meu oc!!
🔁 + ❤️ Serão apreciados :3
Será por algum vc quiser fazer uma fanart, por enquanto, use a #lobinart
Fanart do pior streamer do mundo @tweetsdojao levei 7 f@cking horas pra fazer isso, da like e RT ai pq eu mereço dps disso.
#FanartDoJão