//=time() ?>
#MyArt #LP #LauraPergolizzi #LPfamily
#ЛП
Картон, масло.
Всегда можно найти косяки, но боюсь, что дальше буду портить.
Here's the drapery/cloth studies that I've been working through this week, using my characters as models. Hope you like it :) https://t.co/CugviUZQCr
T380 #soakthinks
Time for coffee
#coffee #ilovecoffee #coffeelovers #coffeeforaperfectday #coffeetime #digitalart #digitalcoloring
10 min drapery study and 15 min study of georgie badiel bc i couldn't JUST spend 10 minutes painting her
Le dimanche c'est aussi l'occasion de rattraper des films et aujourd'hui quelle merveille de découvrir #lesgarçonssauvages de Bertrand Mandico et cerise sur le gâteau avec la reine Nina Hagen https://t.co/KqfGLqStck pour une scène tout aussi psyché... à voir absolument !
i'm excited for The Expanse: Season Three: Bobbie Draper Destroys My Soul
Lament for Devilman -- a painting/master study based on Herbert Draper's Lament for Icarus
#DEVILMANcrybaby
Just wanted to paint lolis and draperies. And for once in many months, I'm content with the end product.
#OC
#MonsterHunter
#Detailedrp
#Seriousrp
#Storyrp
#Lewdrp/#NonLewdrp
#Raperp
#Breedingrp
#EarnedDMs
18+
Lewd earned through story
❤&🔄
El artista @dasemarc hace una clara defensa de la libertad y de la igualdad con este trabajo que representa el beso que se dieron los raperos @blonstark y @SmoothArkano durante la actuación en el 'Freestyle Master Series' organizada por @urbanroosters . #lgbt
[sky-scraper 1707] clay,acrylic,crayon,oil on canvas 2017
#painting #ContemporaryArt #tower #skyscraper #絵画 #現代アート #塔
#摩天楼
[sky-scraper 1601] clay,acrylic,crayon on canvas 2016
#painting #ContemporaryArt #tower #skyscraper #絵画 #現代アート #塔
#摩天楼
[sky-scraper 1712] clay,acrylic,crayon,oil,sand on canvas 2017
#paintings #ContemporaryArt #tower #skyscraper #絵画 #現代アート
#塔 #摩天楼
[sky-scraper 1503] clay,acrylic,crayon on canvas 2015
#paintings #ContemporaryArt #tower #skyscraper #絵画 #現代アート
#塔 #摩天楼
[sky-scraper 1710(Chirico's Tower)]
(続き)・・ぐらぐらと揺れ動いている状態が「現代」であると解釈できるが、その先になにが待ち構えているのだろうか・・・。 目の離せない、ある意味面白い時代に、我々は生を享けている、と感じる。
Ladies and Gentleman, voici sur quoi je bosse depuis samedi.
Petite illu d'une team improvisée pour une commission qui est en faite purement badass.
Donc on garde-
Manga Studio m'a foutu la haine mais heureusement j'ai pu rattraper un peur avec PS.
J'espère que vous aimerais c: