//=time() ?>
今年の描初め。寅年だし、アニメ化(リメイク)発表されたし、うる星やつらより、ラムちゃんを描いてみました。リメイクのキーヴィジュアルのラムちゃん、目の色が黄色なんでそっちに合わせてみました。
うる星やつら、らんま1/2...世代ではないですが、家族でDVDか何かで観た記憶があります。
doodled some faves as a good luck charm for 2022...!
wishing everyone all the best!!
As the year comes to a close, we want to end it off on a high note by not only showing off our new banner but also announcing what utility Season 1 holders will have for Season 2...👇
#NFT #NFTCommunity #CNFT #CNFTCommunity
Last art piece of the year! I want to make more Pure Vanilla content in 2022... #CookieRun #CookieRunKingdom #PureVanillaCookie #PureLily
I think the drawing highlight of last year for me was this #Earthbound piece - in 2022....I gotta draw more. Well, I already am for the video game over at @HiatusGap and a graphic novel idea, so I just gotta keep doing it lol.
#RPG #drawing #cartoon #snes
3...2...1!
If we are together, in the dark we’ll feel the light.
-
君と一緒なら、何でも乗り越えられる気がする。
(Made in 2020)
2022新年快樂啊!!
感謝鹹魚乾爹(x贊助的賀圖!!
雖然大家都在祝福自己成為更好的人
但...
小幸想要戀愛阿!!
所以小幸選了這首關於愛情的籤詩!!
希望2022小幸跟亡靈們之間...嘿嘿
總之
2021是個酷酷的一年!!
小幸在後半年降臨在這世界上了!!
2021的三分之一都被小幸給占領了!!
2022...也都是小幸的喔
It is almost 2022...
I just want to say thank you all for staying with me through 2021.
#ArtSummary2021
As we say goodbye to this dreaded 2021 let's say hello to #BobaFett in 2022...
#Redraw #injustice #technofanart #TECHNO10MIL #SUBSCRIBETOTECHNOBLADE #cg5injustice
// Disclaimer: This is a Redraw from CG5s "Injustice". //
Congrats to Techno for the 10mil again, absolutely deserved! ✨👑
20mil in 2022...? :DD
Pardonnez les libertés sur la répartition des illustrations à la fin d'année x) je n'ai pas encore fini celle de décembre donc j'ai un peu décalé pour remplir.
Le personnage du mois de mai appartient à @/MHTigg ;)
(non, y'a pas Amelia dans 8 illustrations sur 12... noooon...)