画質 高画質

I should probably show y’all the rest of my ponies that don’t have names and finish this introducing ocs saga eh?
I’ve got 5 ponies without names, stories, or cutie marks! Y’all have any ideas of what I could do with them? Would anyone be interested in buying as adopts?

0 1

このイラストをネットプリントに登録してみました~!
ファミマ・ローソン
番号:PRJMRR47EH
期限:1月16日 19時頃

※試し刷りしておりません!
(なので画質がどうなるか分かりませんのでご了承くださいませ)
※利益等は発生致しません。ご安心くださいませ
※いないとは思いますが転売等は禁止です

31 81

Btw my moms super cool and kinda buff and would probably beat u up if u were mean to me so maybe think twice next time eh?? Plus I love her

0 8

Beh, ecco...forse meglio non proprio così, eh? Un valletto in camera di prima mattina anche no...Però la colazione a letto la domenica mattina ci sta tutta, specialmente quando fuori è tutto grigio malinconia...Buondì mie care bimbe!

1 3

my style hasn't really changed all that much eh?

0 2

aquí algunas referencias de lo que eh hecho :,3

1 6

Why ya gotta tag me?! Anyway, ART TRAIN, GO!

Eh. Whoever wants to do it, is welcome to. Too lazy to tag... https://t.co/mR52HqK0wK

2 24

NIKKE shikikan Extra_07

Eh?
And then they fcked up.

Support my FANBOX:
色色日常 I (chapter 1 - 24 ) :
https://t.co/QpmT2z1kfL

色色日常 II (chapter25 - 48 coming soon ) :
https://t.co/Tn33tNNFrA

愛發電:
https://t.co/Bn7JVt3ryo

Patreon:
https://t.co/iEyOAvWYha

14 188

Opa, meu oC Dean Corniffer

Ele eh um ursozomen Albino

Espero q goste c:

0 1

idk what color to do my background as ah! ;v; these ones look ok but eh idk

1 0

Down bad for this Swedish today eh?

0 4

Mesmo com uma aparencia fofinha, *slap* Esse Dog bicicleta eh basicamente o cavaleiro da guerra e tbm um viciado em chiclete de tutti frutti!

1 4

compilado desenhos do jisung pq eu desenho ele do nada sem motivo e isso eh engraçado

2 15

Oii er eh sou Gh e não sei muito oque falar de mim mas eu desenho oh

1 13

Art Train eh? I really should upload more golly!

I'll tag... and https://t.co/dBJHplGejM

1 5

★ Diamond duo ★
(o cómo quieran llamarle, eh visto variedad de nombres 😭)

14 105

Bom eu n sou artista, mas adoro apreciar uma boa arte e incentivar artistas que se esforçam tanto para entregar verdadeiras obras-primas!

E sim, dedico este comentário pra vc mesma pq vc eh uma das artistas BR q eu mais admiro e q sempre zela pela profissão! 💖💖

2 21

Aquí unos tres más estos los hice hoy y me eh fastidiado así que en otro día haré los faltantes 💖

55 420

Next, ALWAYS check the email domain.
"Team cherry dot tech", eh? If you visit Team Cherry's actual website, it's a dot com. They're impersonating with a different domain name.

Sometimes the impersonating domains can be VERY similar. Even with a dot com, it just takes one letter

21 723