画質 高画質

Hoje vamos começar Jujutsu Kaisen pela primeira vez lá na Twitch!

18h (dps quem sabe um HxH)

https://t.co/CcL5vST6DM

1 5

me quedo cute uwu. En Rpg seria una summoner, invocaria criaturas tanto para dps como para suportear. Sip llenar el campo de creaturas y molestar tu cámara con efectos es mi pasión xD https://t.co/NxeEfMPCYZ

0 5

滅茶苦茶なまとめをするタンクと先釣りDPSが同時に来た IDでヒーラーになって無事なんとかクリアした時のゆうこサガミハラモンジャ(学者)

10 19

eu terminei maizomenos, dps eu coloco uns detalhes

3 14

9. Cena mais triste

Não sei se é a mais triste mas agora pensando eu lembrei muito da cena do (SPOILERS DE MEGA MAN ZX)

Quando o Giro aparece usando o Model Z e tu tem que lutar contra ele e depois matar ele é triste demais...

Da todo um outro significado pro Model ZX dps ;-;

0 0

gm

im mad at the cube so we will be taking dps barbie out for a spin tonight in abyss

0 8

Asi como hay locos que llevan a Qiqi de main dps, yo seré el loco que lleve a Kokomi main dps

1 8

"Kuatin Hu Tao maka Anda akan menguatkan Childe juga".
(She is my first fire DPS who I get and She help a lot when search HoD for Childe)

0 0

この並びで並んでいることは、リーパー君は遠隔DPSになるん?ノ`・ω・)ノ

0 4

i will never forget u my original main dps <3

0 1

🌸Retweets, likes, follows and comments are highly appreciated! (๑>◡<๑)

I hope you guys like my Ganyu aka DPS Queen version!! September is coming and I’m pretty sure that new things are also coming.. 👀

53 172

[Fanart] dps que e seu grupo fizeram aquele clipe do albido, foi o suficiente para me encorajar pra fazer o desenho, sucesso e agradeço a forcinha por mais que não foi diretamente, vlw <3

1 5

Hey look, it's my sub and main dps. Crazy

1 0

Best dps in my team so far, she performs much better then all those 5-star boys.

3 8

こんな鬼畜なDPS計測家具があっていいものだろうか。

4 23

Diluc of Mondstadt. The reason I started playing this game and my first ever DPS. You will always have a special place in my heart, even after getting new pyro characters.

6 26

FF14日記 今日のメンタールレ
MTが死んだ後にデススイッチどころかSTがヘイト1位になるまでDPSが死んだデスドミノスイッチだった
ちなみに極シヴァだったけどそれでも勝てた
あいつよえーな!(死にながら)

3 3