Happy birthday lime💚💚💚🎉🎉🎉

37 91

ライムの誕生日おめでとうございます!🎉
Happy Birthday Lime!

44 115

-เลาคือ
-อยากวาดไลม์มุแบบน่ารักๆ
-เริ่มอยากลองใส่ตุ้มหูให้
-รู้ตัวอีกทีกลายเป็นอุสไปแล้ว
-เลาเส้า...
เส้ากับตัวเอง

30 66

[Animation WIP 2] Okay, this is the progress of my animation of Ashe (short version because it has more movements). I need to fix a lot of things like the speed (I don't know why the gif goes to fast! 😵) but I'm sure that I'll finish it!

15 48

お題箱より
【クレアちゃんに、「○○さん(それぞれのキャラ名)嫌いです!」って嘘で言わせてみた反応】

こういう状況による、キャラの反応差を考えるのはとても楽しいです……。
お題、ありがとうございました!

167 411

หายตัวไป 2-3 วัน ปั่นงานกับอ่านหนังสือสอบ ในที่สุดก็ได้กลับมาวาดซิริอุสคอมแล้วค่ะฮืออออ😭💦💕💕

36 131

aaaaaa wn tenia tiempo que no hacia un dibujo "detallado" a tradicional, el lineart esta mu feo, srry es que tenia tiempo que no hacia lineart ademas de que tenia que agitarlo para que saliera la tinta ;-; lo mas probable es que lo haga luego a digital

4 11

NEW FANART of course, I have some more that you will see some day xD
Go to my deviantart to have the png version ^^
https://t.co/q8MQHQZekC

2 9

i wont be finishing this but there was an attempt

16 44

お題箱より
【パジャマ姿のキャラ達】

1.パジャマで女子会
2.3.パジャマで枕投げ
4.パジャマ姿(?)のシリウス氏

パジャマ姿と聞くと真っ先にナイトキャップが出てくるタイプの人種なので
思っていたものと違ったらすみません……!

お題、ありがとうございました!

156 419

"Today the moon is so beautiful"
"moon? Isn't the star?"
✨✨

78 192