画質 高画質

おはみです🥩( ˘ω˘ )Zzz...

クリスマスイブです!早いっ🎄🎅
最近物欲がすごいので色々欲しいです…
前にクリスマスプレゼント買ったのに…う🥺

素敵なイブをお迎えください!
本日も頑張りましょう〜〜!✊✨

1 42

ÚLTIMA LIVEZINHA DO ANO!
Bater papo, falar um pouquinho sobre o que vai ter ano que vem, talvez... um spoiler 👀 e artezinha, vamo vamo ♥

3 33

Yunn's Tea Comic p.30!
Oh jeez... here we go again :')

2 9

アクロスたんから、
明日はギルマスのきくりサンタしゃんからXmasプレゼントがあるから靴下用意しましょう
と、ログに連絡あったので、本当に準備してみました💞
楽しみで寝られないyo〜ッ☆
いい子にして早く寝ないと!!
(՞_ ̫ _՞)ᐝzZZ...

1 7

Ah, h-hey... We can't kiss. You know that... Geez... Mmm, there's still, somewhere else you want to touch, too...? Ugh... So needy.

3 74

Jeez... I look pretty scary when I get angry

1 18

おはみです🥩( ˘ω˘ )Zzz...

水曜! 週の折り返しですね!
寒いですがお体にはお気をつけて💊
自分はすでに風邪をひきそうです…🤤うぅ

本日も頑張りましょ〜! 🙋‍♀️

2 45

i may be 50 million years late to this, but Tallys would probably do the same tbh

(i also lost my mind over the domez....why do they look like that GHFKJSD) https://t.co/3VCHyTK50U

0 4

Noo pueseer se me corto la luuz...bue...mañana lo termino tonses -.-

0 17

Jugue League y este fue uno de los primeros campeones que me gustaron
Uno de los que mas tiempo estuve maineando....
Me acuerdo de todo... cuando empeze antes del rework... el rework.... incluso me meti a ranked por la skin victoriosa...
Escucho ecos de su lineas de voz...

0 0

Something for cuz.... cuz.... i have no excuse really

9 44

oisrt drawingz.... i still cant believe how far i got in the tournament ;-; everyone did so well on the files and in the brackets as well!!! im still all jittery LOL please thank also will reply with scrunkly credits

12 44

おはみです🥩( ˘ω˘ )Zzz...

勉強を始めます! 勉強とか何年振りだ…🤤
年末にまったりしつつモリモリ頑張って学ぼうと思います📕 ファイト〜!!

月曜!今週も頑張りましょ〜!!✊

2 50

Baby Ape has been sold by A2B8C4... to EliteJyanez... for 0.2 ETH.

https://t.co/adTyWBJiXc

6 17

Hari Minggu.... Yeeaaaayyyy....
Zzzzz...zzzz.....zzzz.... 😴😴😴

0 7

夢到吃麻糬,吧唧zzZ......

1 1