画質 高画質

🌟Faerie Ring🌟
Concept like illustration of Cas and Roben 💕
Finally I could capture a scene I had in my head!

0 3

what if oppai Cas mousepad but only catered to me

0 32

threw together some super quick outfit chibis for cas.... will add to this later

4 13

Heya !
Mon Fanart est fini ! j'ai pris un temps fou pour le finir juste parce que je testais des trucs en même temps, bref le voila en tout cas x)

3 25

Hello ^^ moi c'est Emeric je dessine BEAUCOUP et j'écris un peu aussi ...

je pose certaines de mes créations ici au cas ou ^^ :

0 0

It is decided.

Cas now has rainbow-like freckles

2 6

Je sais pas ce qu'il se passe, mais courage, je suis là en tout cas

0 0

Voila ! J’espère que le projet vous intrigue, si c’est le cas n’hésitez pas a RT et FOLLOW pour nous soutenir et ne rien rater sur IRO !
Sur ce j’ai plus rien à dire, à bientôt pour le CHAPITRE 1!

4 6

yo cas, here's da penster😳

0 3

To celebrate the last day of I'm resharing this art. I drew them awhile ago but I love drawing him with rainbow wings and they're still 2 of my favorite pieces to this day. So proud of Cas/miss him so much.

46 284

As a last day of pride thing, here’s all my rainbow wings Cas illustrations I’ve done so far 🥰

99 443

♛︎ Android Prince Fan Art ♛︎

CAS初回配信お疲れさまでした
花火大会楽しかったよ?
かき氷はいちご練乳、練乳増し増し派



4 11

Hi there! I’m Cas, my commissions are always open! I do lots of fantasy work, especially TTRPG characters and D&D related things, in a morec cartoony/anime style!

3 7

OH WAIT. I MISREAD THE TWEETI DIDN'T NOTICE U PUT HUMAN CHARACTERS HGHHJHKT you can do cas from bee and puppycat instead if you want!! im so sorry omg

0 1

made me think of Cas in an oversized hoodie so I HAD to draw him :))

14 33

C'est (presque) l'heure du gouté !
Vous avez déjà testé les Honey Buddha Chips que Seven mange souvent ? En tout cas les directrices du projet ont gouté : c'est validé !

En attendant, l'épisode 2 arrive très bientôt !

3 6

👾💭

すみませんちょっぴり時間変更です🙇‍♀️
30分(くらい)です!


https://t.co/zquRTILbvw

0 1

👾💭

◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢

20:00~ 配信します*´ㅅ`)"✨
割と雑談メイン!!

◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢◤◢

みんなに沢山アイデア貰って刺激的な時間を過ごしたい気分になったの🔥🔥🔥

是非遊びに来てね(๑•̀ㅂ•́)و✧

コメントお待ちしてます🙇‍♀️🙏🌟

1 4

とりあえずヴァンパイアシムを…
↓再現しようと思ってCAS画面いったら↓がでてきたよね

0 0