画質 高画質

オクトラ二周年おめでとうございます( ´ ∀ ` )
過去絵ですがお祝いさせてくださいー


47 141

Two years of one of my favorite games...I hope Alfyn and Primrose are still caring for each other . 🌿🌹#Octopath2ndAnniversary

10 48

オクトパストラベラー2周年おめでとうございます(๑˃̵ᴗ˂̵)🎉
レベル上げでお世話になったブルジョワキャットリン描きました♪
戦闘もドット絵も最高で とても好きなゲーム‼️

11 66


I love this game so much it’s such a must play if you love classic rpgs! I haven’t made art in a while but here’s some of my favorite inktobers from 2018 where i made octopath the theme!

3 16

One of the few times I'll put my art here but I love this game so much



4 27

Happy anniversary Octopath Traveler!!

3 6

オクトパストラベラー2周年おめでとうございます!
8人描けなかったので最初に選んだ主人公トレサちゃんを。
ダイレクトで一目惚れしてからずっと大好きなゲームです。

13 40

Finished!! Happy 🤩 I’d like to thank octopath for getting me through these past few months

42 96

i'm shadow and i'm a character designer! who's also autistic and has a special interest for bravely and octopath 😔🤙

6 7


おめでとうございます! うちの主人公だったアーフェンを中心に。
2年経っても色褪せない旅路をありがとう!

60 164

happy 2nd birthday to a wonderful & lovingly crafted RPG!! i couldn't decide on colors so here's both versions!

20 46

because why not 🤩 I’m Lin, and I like to draw girls and octopath. The style is incredibly inconsistent but we’re just taking it slow

1 5


I thought it was tomorrow :v

Anyways, my table died so i couldn't finish the other travelers. At least i got to finish Ophilia and Olberic... HAPPY BIRTHDAY OCTOPATH

6 24

オクトラが2周年ということでガサゴソ漫画を描きました!
これからも大好きな作品です。



5 16

unfortunately i havent done any octopath art in ages but i still think this one kinda slaps

0 0