画質 高画質

過去一遅いおはみです🥩( ˘ω˘ )Zzz...
※もうほぼおやすみタイムです

獲れたての海鮮丼も食べたい!
2,500円以上するゴージャスなやつ…
…最近食べ物の話題ばっかりだ🐟🍤笑

皆様!本日も1日お疲れ様でした!🤤フヘヘ

0 26

"Putz... Nos encontramos abaixo de um Visco de natal... Você sabe as regras"

4 46

Number 18 cuz.....i honestly dont know why UwU.
i dont have a ref sheet so ill use an artwork of my sona that was made by

1 9

[comms] two sleepy puppys..... snzz.... (for and !)

20 78

Does the MPN character you make in Arena Mode count as an OC, cuz... yeah.

0 8

Oups, j'ai fais une petite erreur on dirai XD
Voila une version plus fidèle au comic de Grizz...

1 3

おやすみなさい( ˘ω˘ )zzz...

0 1

Te amo Diluc ❤️
Tiene un diseño bonito en el juego pero en el manga es tan bello verlo sonriendo y con su cara sería, tan solo observen esos ojos
Me parece de lo más bonito que he visto y me saca una sonrisa inconsciente
Esta imagen me trae paz... De verdad que sí

0 1

Aleph Sunday
Presenting, Goth Aleph, cuz... the goth thingie is still around twitter!!! , I think this will be the last in that trend!

Hope you enjoy out little Aleph

51 207

Zzzzz....was?! Es ist schon wieder Montag?? Aber ich will noch schlafen!!

Ich wünsche euch einen schönen Morgen und einen guten Start in die Woche! Lasst euch nicht ärgern 🔥

0 22

テュテュ…そろそろおねむのじかん……( - - *)ウトウト

おやテュテュルぅ⊂⌒っ*-ω-)っZzz...

4 50

おそみです🥩( ˘ω˘ )Zzz...

無事BOXはゲットできました🙋‍♀️
(動画は出せそうだったら出します…!)

やっとシンオウにも行けました!幸せ✨
旅パは名前つける派です!厳選の上ポッチャマのポロ君♂と旅をします!やったね☺️

まったり過ごしましょ🍵

2 44