画質 高画質

SCREW APPLEDASH, THIS!!! THIS IS THE OTP🌈❤️🌈

70 475

言うこときかないapple pencilと戦いながら描いてたメイキング
グラデーションマップたのしいね https://t.co/zlMUDrcO0F

1 6

iPad airとApplepencilを買いました!

初めての、デジタルお絵描き………使い方が分からなくで悪戦苦闘して……
なんか、結局、いつもと変わらない絵になりました…

でも、一番初めに描くのは赤楚くんなんだな。
って自分に思った次第です(笑)

金髪、似合ってたな♪



1 3

apple fritters at the function

83 841

I love the Gen 2 Apple pencil, it is so good and I don't have to worry about it breaking when charging it and it charges it self just by attaching it to the iPad!!
10/10

0 21

🥧Welcome to Piedoodles🍎
This is an account for posting doodles of Apple Pie! :D

5 18

いつも仲良くしてくれるクレちゃんからアイコンの依頼をいただき描きました。
エデン風の色合いで、3人の顔をというリクエスト✨

いつも優しく明るいクレちゃん、これからも素敵な日々を過ごせますように💐
(タグ付け失礼します!)





5 122

Be like a pineapple. Stand tall. Wear a crown. Be sweet on the inside.

1 3

the candied apples are done!

1 5

SD XL has some very strange bugs. For example, the single prompt apple got me these three images

0 1