//=time() ?>
the lovely @/momokoshoyo challenged us to show off our eyes, so i decided to take part .ᐟ i truly believe eyes are the windows to the soul, so look as deep as you want to, starlight .ᐟ i'm looking at you as honestly as i can .ᐟ 💜
Wanted to practice box modelling and made my own version of @Ruuubick_ 's froggy car
Behold, froggy shuttle :D
The windows have Audiolink, those astronauts really know how to party
@Nekodancho_ あら~(*´∀`)💗ねこちゃん可愛いね🐾なでなで✋💗
ねこちゃんお気遣いありがとう🍀私は今は眠くないけど、数秒一緒に寝るよ🐾ねこちゃんは私の横で寝ててね🍀ブラッシングしてあげるからおいで✋💗
Windowsの起動とかシャットアウト音かな?最後の音シャットアウト音?もっと癒される音が良いね(^^)
世界カメの日らしく、Windowsが可愛くなってました🫶
ということで、
🐢🐢🐢🐢🐢
🐢亀な先生&🐢
🐢亀なキャラ🐢
🐢BLご紹介 🐢
🐢🐢🐢🐢🐢
『あかりと彼はなやましい』鶴亀まよ
https://t.co/1QtWU9ETWr
『ベイカーベイカーパラドクス』暮田マキネ
https://t.co/KDwKGTot8q
[television static noise overlayed over dial-up tone overlayed over windows shut down noise]
👑🦇Queen Zola is here to present another teaser of her design. Every vampiress knows you can't go wrong with a dramatic sleeve & black nail polish💅
~3D model + render by @hxuanx
~Outfit Set/NPC concept by @manicRBX
~Game In-Progress: Witherhelm
#RobloxDev #Windowseatstudios
Right in the feels. Granted the default web browser of Windows 10 and 11 is MS Edge now and not Explorer.
【自分で描いたアイコンの移り変わり】
・1枚目:2021年2月(アナログで描いた輪郭にWindows PCのペイントで着色)
・2枚目:2021年9月(デジ絵アイコン1作目)
・3枚目:2021年12月(デジ絵アイコン2作目)
・4枚目:2022年3月(デジ絵アイコン3作目)
iPadでデジ絵描くの楽しいよ〜♪( ˙꒳˙ )
I woke up only to have my paranoias confirmed and a fucking spider in my bed !!!! this is the worst timeline !!!
this is why u never open windows and never go outside !!!!!!!!!!