//=time() ?>
レイザーバックのバッテリーコールはパーティーによって色々な掛け声があって面白いですよね(*‘ω‘ *)
#Division2
#ディビジョン2
Trying to design a 'Kitsune' style mask for my #TheDivision2 drawing.
I drew three variations. Which one is your favorite?
(poll below)
Division2レイド絵日記TA編その1
大人になってからこんな少年漫画みたいな経験をさせてもらえるなんて思ってもいませんでしたよ。
Division2と仲間に特大の感謝を!!
#Division2
"All for one and one for all,
united we stand, divided we fall!"
#TheDivision2
The people have spoken!
Here is Ep. 6 of Throwing SHD 😎
I originally wasn't planning on drawing another #TheDivision2 for awhile but after playing through the new mission, I just HAD to!
I normally don't draw animals either so let me know how I did here haha.
Enjoy!
Redditですね、えぇえぇ知ってますとも・・・!
数式&英語とか一目でそっ閉じ!(゚∀゚)アヒャ
#Division2 #ディビジョン2 #ディビジョン2レイド #絵日記
誰かと何かを共有できる瞬間ってなんでこんなに素敵なんだろうね!
いつも一緒に遊んでくれてありがとう!レイド楽しいね!!
#Division2 #ディビジョン2 #ディビジョン2レイド #絵日記
レイド仲間のノックアウトさんはとても責任感の強い男です。
ゲロを吐きながら犬とタンクをカットした君の雄姿はレイドメンバーの記憶に永遠に残り続けるであろう!
#Division2 #ディビジョン2 #ディビジョン2レイド #絵日記
I'm gonna be honest with you folks, I wasn't 100% satisfied with my last #TheDivision2 agent drawing.
... so I decided to do something about it!
I gave the dog a little bit more "SHD" flavor! I'm much happier with this small improvement 😊
"Who Hunts the Hunter?"
Here's my first #TheDivision2 public commission done! Woo! I hope you guys are looking forward to seeing more!