画質 高画質

🩸Sweet baby I need fresh blood🩸

Sometimes I think, “What if Cas was in 6x05?” and go STUPID crazy.

335 1471

Okay here's Lil and Cas because 🥰

0 7


CAS用にとりあえず使います!
お願いしてるイラスト出来たら
後々変わります!よろしくねー!
(あ、みんな久しぶりーw)

0 19

Phos Harakt et Phos Harakt mais avec des grosses lèvres on dirait un peu les levres de la béatrice du remaster fan made d'umineko là je trouve mtn que j'y pense (En tous cas elle a des grosses lèvres)

2 3

Our next campaign takes place at a school (there are no uniforms) but I decided to draw Cas in a uniform and now he just looks like a hot English teacher

2 47

Character I did for ABEA RPG: Flagellum 2, Gutierrez O Sarraceno. AD: Guilherme Da Cas ()

6 88

I’m Cas, and I love to draw! A lot of my characters are non-binary like me. I love exploring my gender and sexuality through the stories I tell in D&D and comics!

1 6

Et voilà la fameuse couv' dont je t'avais parlé hier 🤓

Sam >> Fabio
Dean >> Dolph Lundgren
Cas >> John Travolta (j'aurais dû faire Nick Cage!)

De rien, c'est cadeau 🤡🤣

0 2

Rちゃん( )が落書きだけどって夜闇蕾斗を描いてくれました✨
全然落書きのクオリティじゃない💦
めっちゃクオリティ高いし凄く気に入りました💕
わざわざありがとう🥰✨
このイラストはCASなどで使わせていただきます🙏✨

1 1

Alright, contestants! We have our Two Winners!

We had two more who tried submitting, but ended up being out of the contest.

Me, and have decided!

1st Winner is (Gege)
2nd is (Cas Chronon)

Congratulations!!! Thanks for entering!

1 2

also a little cas doodle for today <3 his sexuality was one of the first things i had written down for him when making his character

1 3

Completely forgot to share these here - but here's a few of my favourite CAS items from the new GP

Totally not obsessed with any items that have purple swatches or anything, nope! 👀💜

1 10

Pour célébrer le mois de juin jolie petite PP de Cygne, c un peu mon persona/avatar comme on dit sur internet quand on est swag jsp- En tous cas jlaime et be proud les amis !! non biny and very bi🥰

12 19

誕生日でしたー
いつものぼっち誕生日会になるかと思ったらこんなに楽しいCASになるとは思いませんでした✨

来てくれた人ありがとうございました( *¯ ꒳¯*)✨

0 1

- Koyoharu Gotoge

On se contentera de glisser quelques photos pour celui-là hein. En tout cas ça renforce encore plus la débilité de cette vision stéréotypée de l'affect qu'une femme peut avoir pour les mangas quand on voit ce qu'elle nous crée.

0 3

🆕Ens encanta col·laborar amb entitats locals que treballen per a la preservació de la natura!

En aquest cas, amb l' hem fet unes làmines per a activitats d'anellament científic i per donar a conéixer els ocells nocturns!🐦

📸Sandra Roselló i Alicia Jarma

5 30


AHHHH ça fait écho à ce que lui avait dit l'ennemi juré d'Endorsi dans l'étage caché ! Je trouve ça super intéressant, et c'est pas un trait de personnalité souvent évoqué dans les oeuvres de fictions (celles que j'ai lues en tout cas)

0 3