画質 高画質

Vení vení canta conmigo, que un amigo vas a encontrar. Que de la mano de Leo Messi, todos la vuelta vamos a dar...🎵
📸

260 1838

Idk, I've been messing around with a drawing app and I liked how this creature turned out

3 7

Working on some silly little guys some silly little friends c:

I haven't really designed any mechanical things!!! ever, but I'm really enjoying messing around with the idea ;v;

1 6


アルゼンチンの守備は高い位置でプレスをかけているしGKマルティネスは飛び出るタイミングも良いしFKもキャッチできて安定してます。




0 1


オランダとの身長比較の話題が出ましたが、
は子供の頃成長が止まってしまう病気で、才能を評価したバルセロナが、治療をする条件で獲得したんですよね。



0 1


前半終了1-0
オランダの守備が堅い中で点を取れたのは良かった。
は中央でマークきつくてもボールを受ければ前を向いてシュートかパスで終われるのが凄い。



0 1

Continuation from last night, playing around with making a poster type thing for beltane, also messing with her colors a bit bc the original was too desaturated imo https://t.co/xv3ihMoR2x

7 23

GM Everyone! Sup? 🌞
Been messing around with some toon shaders and came up with this bad boy Malandro 🦸‍♂️🦾

Like it? We're dropping it as part of our WL reserves, so stay tuned for that 🔥❤️

15 57

Which one do you prefer?
Messing around in stablediffusion 2.1

0 5

I think these 4 would be my best pieces from this year! Been messing around with my style bit!

0 1

...only a few more days to buy the delicate and intimate second chapter of 3KEYS before the third issue hits the shelves of your favorite comic shop!











1 8