画質 高画質

Sketched Headshots are 10 dollars, cell shade is 25, and painting is 40! Here are some more examples!

1 1

lil icon wip~ Trying out a more cell shaded style to see how it looks

2 7

Is there anyone besides me who actually prefers the Ocean Dub of Dragonball Z over the Funimation dub?

(Only in regards to the first two seasons, the ocean dub of the Cell Games was pretty cringe.)

1 7

If we get Sandman season 2, Netflix should use their team from Love Death & Robots to do an animated episode in Yoshitaka Amano's style from Dream Hunters. I'd even settle for a partially animated look like The Cell or Mirrormask.

19 133

Aquela fase que Vegeta humilha o Cell legal xD

That phase where Vegeta humiliates Cell xD

2 25

day 4 of art pratice. no elaborate art todayyy, just a simple cell-shaded cheeb of @/CozyDrey

3 15

cell shade chibi for $25!
payment by paypal ❤✨

0 0

Fixing link, sorry 😅
💠 (2.23.5) All New Sync Grids
https://t.co/DxybwX6ZvA
1. Liza
2. Noland
3. Sygna Suit Steven
4. Cynthia (Cell 49 -> 54)
5. Drake
6. Zinnia (Cell 49 and 50)
7. Giovanni (Classic)

7 111

Cell shading commission

2 8

wanted to practice a little cell shading, and reala’s persona mask.

16 63

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyeMrok

Muito prazer. ♥

0 1

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyf42fS

Muito prazer. ♥

0 0

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyf42fS

Muito prazer. ♥

1 2

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyeMrok

Muito prazer. ♥

1 1

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyeMrok

Muito prazer. ♥

2 5

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyf42fS

Muito prazer. ♥

1 2

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyf42fS

Muito prazer. ♥

1 1

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyeMrok

Muito prazer. ♥

0 1

Oi , eu sou a Suke, artista digital (cell/pc), tenho 22 anos, gosto do estilo mangá.

Player de lol e Genshin, procurando amigar.

Comissões de emergência abertas, se puder dar um RTzinho.
https://t.co/HIswyeMrok

Muito prazer. ♥

0 0

Any and all attempts to give it cell shading have left me unhappy so here is my special delivery to Kaeluc nation, in light of recent hidden strifes 👀

||

2 26