画質 高画質

Hihi!! Im Naomi a digi artist from PH!

1 2

Hi imma digi artist

I dont got any art of spellcasters, but I do have some fantasy sceneries

Taggig

2 4

hello!! im aki!! my pronouns are he/they 🇵🇭 if u love to start new digi painting & procrastinate halfway, LET'S BE MOOTS!! <333 would love to interact w/ u guys!

🐻LOOKING FOR ART MOOTS🐻
🐻LOOKING FOR ART MOOTS🐻
🐻LOOKING FOR ART MOOTS🐻

RT TO SPREAD PLS!!

6 23

Hii! I'm Kai
I mainly draw in digi device with semi realism style
My goal is to reach around 7K here on twt :) though I'm still a new acc

Thank you fo doing this Jia! 💜

0 2

¡#FelizMiercoles Digi-Fans!
Bienvenido Septiembre✨
¡A tope con vuestro espíritu digital y vuestro D-Tector preparado!💥🔥

7 16

art! gais aku baru bgt kepikiran pgn jd illustrator dan ak pengen belajar gambar dr awal bgt, mau mantepin fundamental, entah tradi atau digi, mungkin klian bisa berbagi step step drmn aku harus mulai + tips n tricks, thankss in advance (gambar cm pemanis)

0 3

松本市に移って3年目、私ら夫婦は広島弁、
「そりゃ違うじゃろ」「なに言うとるん」・・
話をしていると孫が、喧嘩しないでと言う
孫に「喧嘩してないよ、広島弁で話しとるだけじゃけーね」
孫はじいちゃんとばあちゃんはいつも喧嘩しとると
思ってます・・
Illust:DIGI 17

0 1

J'ai créé ce compte parceque je poste plus rien sur mon compte principale, alors presentation!
Sophie, 22 ans, dessines beaucoup tradi et digi, essaie de trouver son style !

5 6

one of my earliest digi art that i did freehand using my friend's tablet 😂 i believe this was around 2017?

pats self in the back my younger self wouldve saved my artworks now and be a fan lol

0 5

Je viens de le remarquer en me perdant dans mon Drive, ça fait 4 ans environ d'écart entre la 1ère fois que j'ai fait ce Pokédex au tradi', et maintenant où je le fais au digi'.
Certains resteront, certains seront refaits, des nouveaux arriveront. Mais content de mon progrès! 👍

1 8