//=time() ?>
おはよう and Good morning!
次に描くのは原神から隊長です✨
色付き且つ全身のラフ絵です
今月最後の絵になるので30日には完成品を公開できるよう頑張ります。
【 #VegetablefighterS シリーズ】
今日は火曜日♫
潜水艦で出発🌊
あれ❓金魚❓なぜ?
by #ぐしブロ
have a good day👍
#LINEスタンプ
https://t.co/0y9G5vnBAx
#イラスト #ぬいぐるみやフィギュア化されたらいいな〜 #オリキャラ #お絵描き
#日常
描く速度を速めたいので、ラフな絵も描いていきます!!
おやすみなさい…
(Skebの没ポーズの流用です)
I want to speed up the drawing process, so I will draw rough art in parallel!
Good night...
(This is a diversion of a pose I didn't use in Skeb)
The sweet Nurse Nia will take good care of you.❤️🩺🐈🩺❤️
#Nia #ニア #XenobladeChronicles3 #Xenoblade3 #ゼノブレイド3 #Waifu #Catgirl #獣耳 #art #fanart
@s_kateru The plot thiccens, They say we just half way through it? Wdym half, Imma end my—
Agree with the ost, so good heck my heart is crying. 😭😭😭
Thank you for joining me on the stream today!
Pretty good progress on final lines today.
Let's continue next time. 👓✨
https://t.co/9YsdBjD0CP
【 #ザファジーズ 】
今日は月曜日♫
階段で休憩☕︎
週初めだからって無理せずマイペースに♫
have a good day👍
#LINEスタンプ
https://t.co/0y9G5vnBAx
#イラスト #ぬいぐるみやフィギュア化されたらいいな〜 #オリキャラ #お絵描き
#日常 #monster
going to work a bit more on my sketches and study a bit more so I can get better. Its already good, but a little more refinement wont hurt
I'm working on a version with Lyney wearing his clothes too because I think it will look good on him 😆