//=time() ?>
Close your windows and have some 🧄garlic ready.
🌚Nights may not be safe anymore 🧛
For complete safety get all the protection you need @ShibaPetz
For joining you have a chance to win an epic #nftart
#NFTProject #NFTGiveaways #NFTshill #NFTdrops
Game recommendation:
Buried Stars (Nintendo Switch, PS4, Microsoft Windows, PSVita)
Game dev: @Studio_LARGO, Line Games Corp.
#videogames #videojuegos #gamers #gaming #korean #nintendo #NintendoSwitch #PS4 #PlayStation #indie #indiegame #indiegames #indiedev #Anitwt #anime
On Windows 10, Cortana gets to be like a whimsical Disney Princess... #Windows10
@HCN_ninnin いえいえ!👍
そうです!あとはそのままPNG形式にして保存すれば大丈夫です😊
画像はWindows10のフォトで見た時の透過画像です!
Brian never exclusively used felt pens in his illustration, with the notable exception of this one, his Manhattan inspired cityscape from Bear's Adventure. I can imagine him thinking "All those lines & windows with paint? No no no no no."
Un dibujo kk en ms paint, es la primera vez después de años que tocó esa cosa #paint #paintwindows #mspaint #doodle
@baovtuber Attractive facts include:
- Able to play guitar with hands in pockets (dont ask how)
- Likes to sing in the car with the windows down
- can do a kickflip on a skateboard
#コットンの日 #ミリオンゴッドの日 #バイナリーオプションの日 #キャッシュレスの日 #Windows10の日 #愛鳥週間⁉️
【#堕天使 #アドラメレク】
私は、堕天使アドラメレク…
今後とも、よろしく
【#堕天使 #メルコム】
わいが堕天使 メルコムや!
文句あんのか おんどれ!!
#メガテン
The eyes chico, they never lie! 🎯
Eyes are the windows to soul. They don’t lie. They show the truth, no matter what face you put on. 👀
Comment your eye colour! 🔥
#MetaspaceDudes #NFTs
iMacをWindows化できて好きに切り替えできると知ったのでインストールしたりソフトもダウンロードしたりしてたらこんな時間になっちゃった。
ダウンロードが長いからひたすら落書きして待ってる。
そう言えば最近似顔絵を動物と融合させて描いてみたい欲があってね、でもそんな物好きいないか(笑)。
昨秋、映画「#マクロスΔ #絶対LIVE‼︎‼︎!」で感涙して以来ハマった、マクロスΔの世界。
戦術音楽ユニット #ワルキューレ のメンバー5人をカラーで描いたまとめ。
全て鉛筆落書き→Windowsの paintで着色です。一番沢山描いた #フレイア(金髪の子)が、やはり安定してますね。まだまだです(^◇^;)
@CaponeOfFamilia Those were the days - Sight
Let the windows be,
some sights feel as green
as the pain of the eaten grass.
I learned that eons ago
we used to have fun.
Will I sleep today?
I need to close the eye.
Stop the pain
and drift away.
https://t.co/ddUP5s29iT
おはようございます🌅
昨晩、Windowsを更新したら、液タブが使えなくなり、復旧させるのに大分時間を費やしてしまいました😭
なので、ものこの旅、第9旅はしばしお待ち下さい😭💦
今日も素敵な一日を‼️