画質 高画質

Im thejamfish! I like to draw stuff and Im working hard on a comic named “#Majin” with a friend of mine who’s helping me co-write it. This character is the protagonist of said comic. Like and follow me for future updates and please retweet if you like my art!

0 1

Meet my fnia oc this is player this is a fnia baldi oc

0 10


「…何か壁に貼ってありますね。
おやこれは…シール?
しかもBaldi先生のですね、
デザインが妙に可愛らしい…。
本来なら壁に落書きや
シールを貼ったりするのは禁止ですが
目を瞑っておくとしましょう。」

『ペーパーなシールバルディ』

3 9

his hair. you cannot tell me he isnt balding under that hat

53 367

112人目、G.Garibaldi
比較的新しい娘なので、ごめんなさい印象はあまりないんだけど、じじ艦全艦ケッコンという個人目標を立ててる人間としては、1つ目標に近づきました。

0 6


「オゥ、ハァイ!」
「はっ…はぁい…?
Baldi先生、何ですか急に。」
「挨拶って大事だろう?
どんな人であろうとも挨拶から
全ては始まるものだからね。」

『先生と挨拶』

3 8


校長先生を怒らせたバルディ先生

10 44


「んー?どしたんじゃあ先生ェ?」
「あ、あのですね…
昼寝してる間に誰かに、
ハイヒールを履かせられたみたいで…ッ。
歩きづらくて、というか立ちにくくて…。」
「わぁ〜大変じゃのう。
それはそうと退いてくれんかのう。」
「鬼畜ですか貴方!?」

『不慣れなヒール』

2 22

おはPlaytime!(Baldi's Basics)

可愛い見た目してるだろ?
敵キャラなんだぜ?これ。

0 1

finely got this sketch of baldi/slim walking out on the snow I drew last month done!

1 27

loving this balding bitch is humilliating but i do it for all of us

30 64

PFP/New Cover for DA and others. Close up of Lucius' face. Gonna try to animate this so that his hair blows back and forth.

0 3


「まあいいや!
押しちゃえ押しちゃえ!」
ポチッ
「押しましたね…?先生…。」
「ひぃ!?何!?」
「RTとふぁぼ…感謝です…
じゃあ…また……。」
「な、何だったんだ…?!」

『例のアレ:後』

4 9


「…何この変なボタン。
押して大丈夫かな…?
ある生徒くんは
『押して貰えると喜びます』って
言ってたけど…
もしもやばい事になったら
どうしよう……?」

『例のアレ:前』

4 12


なんでアヌビスポルナレフのポーズさせたのかがよくわかんないけどとりあえずバルディ先生描いた

0 7