画質 高画質

art i made of the tallest, i was trying to go for an ethereal vibe i dunno

0 2

por que el renacuajito rubio siempre se mete en problemas siempre tiene que sacarlo de sus problemas no se pobre yuyis




1 11

Truly , an excellent issue special and ... Zim, just Zim, always a terrible bug xD

0 5

I REDREW SHUN AFTER LIKE 5 MONTHS WOOOO !!!!!!!!!! I LOOVE HOW THIS CAME OUT SO MUCH ???>? WOOOOOOOOOOOO

also planning on redrawing smthn i made of dib soon ...

[ rts hella appreciated ! ]

6 6

Day 7
Con esto ya terminó con la Semana RaPr, realmente fue muy divertido hacer esto pero tendré que tomarme un descanso de al menos una semana y ponerme al corriente con mis otras redes sociales.
Bye 💜♥️

6 51

como no vi bien en espoiler que color de piel tenian por que estoy medio daltonica bueno los papis del doc


5 23

I tried to draw the Dib that appears on the cover of the chrismas special, but it the resulted in this, whatever, I think it´s not too bad... Happy Holidays!

0 4

Merry Christmas everyone!!!🎄✨
Hope you're all having a wonderful day €x!!💖💚

1 5

Get away from my children, you horrible old man!!
Merry Xmas💕

31 185

💖💖💖💖hi💖💖💖💖

11 54

did some zadr for a secret santa event (;

20 139

Yoooo I spent two days on this !! it was stressful but fun, and so satisfying to see put together because there is so much in this lol. Tysm for the chart/idea !

0 5

I feel so proud of myself ;w;
6 months apart

19 113