画質 高画質

Estos son los Artes Oficiales de Zorua y Zoroark de Hisui. ¿Qué les parecen?

13 178

Den Platin Skin hinter Fear of missing out zu sperren ist dreckig. Von allem optischen Zeugs is es der EINE Skin zu dem jeder zu jeder Zeit Zugang haben sollte.

Ihr cuttet jeglich relevanten Platin Content und dann ist der Skin noch zeitlich begrenzt...

Pfui.

0 4

Olá, meu nome é Kalel Astre e sou ilustrador :) atualmente estou numa fase nova do meu estilo, então não tenho muitas artes postadas,no momento só postei estas duas, inclusive coloquei o link aqui.
Recomendo
https://t.co/nTo9ElkeLz

5 11

Artword oficial de Zorua de Hisui y de Zoroark de Hisui.

https://t.co/YWpRnAidWH

4 18

Artwork oficial de Zorua y Zoroark de Hisui.

712 5703

Je vais commander des stickers mais je sais pas encore de qui.

Vous voulez Bernard ou la chauve souris ?

(sondage en dessous)

3 3

opa, faço arte digital há pouco mais de um ano, desenho tradicionalmente também mas geralmente não posto. Uso bastante o insta para postar, preciso lembrar de postar mais por aqui.

artistas fodas:




2 6

So, this is my first post here. These are the Garcia brothers

Então, esse é meu primeiro post aqui. Esses são os irmão Garcia.

1 2

😳Looking for art moots😳
Hello!
My name is Kazui.
I use she/they pronouns. I'm a hobbyist artist who likes drawing characters and OCs.
Let's have fun interacting together!
.
!RTS AND LIKES ARE REALLY APPRECIATED!

9 32

and the Second page for the redraw project, the Toa Inika just landing on the shores of Voya Nui.

I will get to the drawing for yesterday done soon, a personal event kinda killed my motivation for it.

8 35

These words from George R. R. Martin brought me to tears.

"I remember once walking to the book store, I saw this Japanese comic called Usogui. I read the first couple of volumes and was completely enthralled. That's when I found the motivation to publish A Song of Ice and Fire"

7 25

Meu filho aqui.
Tava com saudades dos meus ocs

2 16

I’m so thrilled to finally share that I play Mary Saotome in the home video release of, Kakegurui. This show was a wild one to work on. The Netflix dub is also great, so be sure to check that out as well. I hope you all enjoy it! Cheers!🃏

79 590

Finché l’uomo sfrutterà l’uomo, finché l’umanità sarà divisa in padroni e servi, non ci sarà né normalità né pace. La ragione di tutto il male del nostro tempo è qui.



7 12

Meus filhinhos aqui.

67 1261

Day 22 : Chrysanthème
Je n’ai pas trop respecté le thème aujourd’hui..Mais vous avez vu le petit Zorua annoncé hier ? Trop mignon je me devais de le faire !
Ceci clôture mon inktober cette année, je pars en formation demain pendant une semaine ! Je vous retrouve après tout ça !

5 37

Oi olá! Eu sou o Ketsui, uso Ketsui, faço Ketsui, Ketsui, Ketsui, Ketsui.... Faço um quadrinho chamado "Ketsui comic" e desenho coisas legais (eu acho legais pelo menos)

0 10

Ufa, consegui.
Aqui está. O desenho de Ryoshi, que eu terminei hoje. Ele foi inspirado em uma animação antiga que me lembra de tempos legais.. Enfim, eu fiz isso com carinho. Espero que curtam. Foi um cu faze :((

1 9