//=time() ?>
Emilia´s fan art, in the 1rst season of Re:zero, she´s sooo bland, besides, at 2nd, we see another faces (her past) of her.
Fan art de Emilia, en la 1ra temporada es tan aburrida, pero, en la segunda vemos otras caras de ella.
#drawing #anime #rezero #Emilia #commissionsopen
"Daily dose of Happiness #1093"
Post: https://t.co/JbwkVKWMdY
#anime #rem #rezero
"Daily dose of Happiness #1092"
Post: https://t.co/oOT8t6QkqM
#anime #rem #rezero
「ほら スバル、いくよ!」 🏓🔥
"Okay Subaru, Here I go"
#エミリア #rezero #リゼロ
#イラスト #illustration
クリスマスベアトリス🎀
#リゼロ
#rezero
#イラスト
#絵描きさんと繋がりたい
#イラスト好きな人と繋がりたい
#絵柄が好みっていう人にフォローされたい