画質 高画質

Hi I’m Cas 👽story and character artist who specializes in animals and weird creatures ✨Currently looking for new in-house or freelance positions ✨
📩: ninedraws.com

15 61

【The End】#myfanart The text is from the lyrics of a Cantonese song(so )(A story about Cas dreams of past pain in empty,and Dean got him out and breaks them)広東語の曲から生み出した曲絵エンディングです!(the song→https://t.co/jQcYU55nzI

38 63

I call this: Sam hasn’t been at Dean and Cas’ place in like 4 months and while he knew dean was working on being more out and comfortable in his own skin he was not expecting these fruit levels

17 83

別案件だけど空中衝突しそうになったらT-CASを信じましょう()

0 1

コマチさん()から
追加のcasイラストをいただいてしまいましたよよよよよ✨。゚(゚´ω`゚)゚。✨

もーーーめちゃくちゃ可愛い💛💚
どうしてこれをスマホで描けるのか…。
まさかの追加&カラーお絵描きありがとうございました。゚(゚´ω`゚)゚。
※掲載許可済/転載NG※

1 12

Merci les réponses ultra-intéressantes sous ce tweet!

Maintenant, imaginez que ces scènes de baseball dans les Shonen soient remplacées par des matchs de FOOT (pour ceux qui aiment en tt cas):

Le public européen / Sudam deviendrait dingue avec du foot dans nos séries fétiches!? https://t.co/taGVupUEEl

1 7

Trueform Cas doodles

71 414

“I'm so sorry...”
“Nah...it's ok, but you'll have to put your number in my phone next time.”

March Prompt Roulette “Barista Cas”
art by reafre
date : 21-28 Mar, 2021
tools : pencil & copic on paper
★Please don’t repost/reuse my photos/arts★

11 33

カシさん(Cas)
作中でカシさん呼びをするのはCepくらいだけど使い勝手良いんですよねこの呼び方。ファッションには疎いですがおしゃれ自体は好きです(矛盾)

0 5

誕生日迎えました!

寝てました!!

でもこんな時間でも
CASきてお祝いしてくださった方
本当にありがとうございました🤦‍♀️♡̢

今後とも
どうぞ宜しくお願いします( ´•_•。)♡

おまめちゃんから
プレゼント🎁貰った!
ありがとう( o̴̶̷᷄﹏o̴̶̷̥᷅ )✨✨

2 54

⚙️ Le de est un type de qui convertit une de couple (réaction, dynamique ou rotative) en une autre variable physique, dans ce cas, en un signal électrique qui peut être mesuré, converti et normalisé.

➡️ https://t.co/PpTq4dTfee

0 0

Heyy tysm for doing this! My name is Cas, I'm a young aspiring artist from SEA! I would love to make a living off of my art. I experiment with colors, poses, and sceneries.

2 10

Première fois que je poste un prototype d'un de mes OC ha ha. Je vous présente Alice, en tout cas son premier prototype. Je l'ai fait dans le cadre d'un "fan art" du clip de Lagtrain de inabakumori.
Assez content de bosser sur ce projet, j'espère vous poster régulièrement des wip

1 3

After a long while, I was able to finish all 4 sketch commissions for
These are some Skyrim charas btw!

Cas has been way too patient and I’m grateful for that. Thanks for letting me work on this 🥰❤️

2 6

アダケンCAS🎸
カバー曲に オリジナル曲は
久しぶりに「傍観者」
ジャカジャカ🎶カッコ良かったです🥰
明日も配信✨
楽しみにしています♪



2 8