画質 高画質

どっちがすき?
←アナログ デジタル→
(銀座)
「悠風の記憶・燦」
12日まで開催中です!

wannabe a ANGEL

18 102

白と赤でショートケーキみたいなアスカちゃん🍰

35 201

HEAVENSONG is a boys love story about an unlucky saxophone player named Miguelo who's struggling to make a living as a songwriter in the big city when a handsome angel named Nero enters and changes his life forever.
Available now in Shortbox Comics Fair!
https://t.co/AmOAPpFoED

28 104

Fallen Angel and Redeemed Half-Devil
It's Zariel, the Archduchess of Avernus from DnD and Ragathiel, the Empryeal Lord from Pathfinder.

idk but they give me a somewhat similar vibe because complete opposite

10 144

【ご依頼】
オリジナル企画「Ghetto Angel Project」の天使カレンちゃん描かせていただきました!

https://t.co/BGFNwHGhDf

5 240

oomftober day 3 @/SugiAoki

dragon guildmaster with the voice of an angel, she popped into my stream one day and we somehow ended up oomfs, very kind very supportive and very considerate

(may have used the wrong word trying to compliment her model one time)

33 210

"Girls, despite my name, I am no angel… So get ready, because it's going to be tough for your cute little holes! - Angela" 😇😈

1500 years of experience, 8,2 feet of muscle and 19 inches of pure futa meat! Yeah... you'll be limping for weeks. 💀

79 538

エヴァ30周年とのことで久々にアニメ見直してましたけど、何だかんだで旧作が一番完成度高くて面白いな~
やっぱり私にとってEVANGELIONはヤマアラシのジレンマで愛憎劇でシンジとアスカで、LASですよLAS

71 586

今日10/4は


🎵Twilight Angel/眠河ゆめな
https://t.co/hNfFbHRUOf

造語歌。後悔と絶望とやるせなさを歌った歌だそう。曲や歌い方、歌詞の響きから不思議とそれらの感情が伝わってきます。

2 7

 
今日が天使の日だそうで、
以前お仕事で描いた。天使ミカエルとその中の天使😇

14 46