//=time() ?>
@qpxyzzzz 私の好きなやつなんだけど
グレイヴ・エンカウンターズ
アンフレンデッド
デッド・フレンド・リクエスト
ホーンテッド 世界一怖いお化け屋敷
OUIJA
REC
かな、
📰New News are here!📰
——
So: I know that many of you are wondering “But REC, will you go back to making drawings as before?”; “Will you still be active on Twitter?”; “What are your future plans?” Etc..
Yes, I will go back to making drawings like before, but with some changes⬇️
@musteia Oh man, i'm terrible at rec but lets see what i can do. I will sort by genre so:
1 Dark Fantasy (200 pages)
1 Crime/Detective (300)
1 Horror (12 chapters)
1 Slice of Life (one shot)
[MAJOR DANMEI REC] #帝王的战利品
- physical trad cn print is hot off the press this month with great art
- 2 vols total! if you like salted fish + rebirth you'd like this one + doting, much much older gong!!
- ML has rebirthed for the 3rd time after being let down twice
today's #moomoomoma LMFAO man's having the worst fucking day ss rec by lovely tamagotchi: @sneezesketches 🌱🪱💋 #eddiemunson
10. The Villainess Turns the Hourglass (2.1)
yes august rec’d this to me after I read the above yes I read all 125 chapters in one sitting yes I fucking CRODE
細かすぎて伝わらない #クマリーノのここすき なんだけど、「REC」で駆け寄る笑顔は(^^)なのに、ウインクは(・<)(>・)だから、ウインクは実は上手じゃなくて、「ぎゅっ!」て片目つむってるんだと思うんだよね。かわいすぎか?
#クマリーノ https://t.co/BcTlTVYNKi
2月のカレンダーネップリ登録しました!
日付も入ります!カレンダーなくて困ってる方いましたら🍞
■セブンイレブン
■はがきサイズ
■番号: S3C85REC
■2/8 23:59まで
アイドルプリンスナビゲーター、ニワ丸だコケ~!
メンバーのボイス収録や歌のrecも順調に進んできて着々とリリースに向けてメンバーのやる気もどんどん上がってるコケ~♪
皆を喜ばせるために沢山の企画も考えているみたいコケ!リリース迄もう少々お待ちくださいコケ~♪
#アイドルプリンス
💙new single💙
☕2/1 release☕
Dr かねもとまさやさん(@masaya_6birds )
Gt&Ba 中川翔太さん
(@syoutyang )
Rec&Mix 南石聡巳さん
(@duskline_studio )
その他楽器・歌 私🌛
可愛いジャケットはakira muraccoさん
(@akiramuracco )
🌟スマートリンク🌟
https://t.co/ZoyagwmCQT
💙new single💙
『アールグレイ』
☕2/1~ 配信開始します☕
Dr.かねもとまさやさん
(@masaya_6birds)
Gt&Ba 中川翔太さん
(@syoutyang )
Rec&Mix 南石聡巳さん
(@duskline_studio )
その他楽器・歌 私🌛
可愛いジャケットはakira muraccoさん
(@akiramuracco )
D4DJ 4koma #29
Morning Tsubaki found socks of different pairs & she didn't have time she decided to wear them. After the M4 x Rondo joint practice, Rika asked if they wanted to have a drink & rec an izakaya.. with a tatami room. Tsubaki is doomed, they'll know about her socks 😂
watching #TheLastOfUs episode 3
beginning: hey look it’s ron swanson from parks and rec hehe :]
after: “IVE HAD A LOT OF BAD DAYS. IVE HAD A LOT OF BAD DAYS WITH YOU TOO. BUT IVE HAD MORE GOOD DAYS WITH YOU THAN WITH ANYONE ELSE. JUST GIVE ME ONE MORE GOOD DAY.”
【 特別展 同時開催 】
⭐️2/2(木)〜2/27(月)
#Hiten版画展
Hiten先生の特別展を開催🌸
《特設サイト》
https://t.co/z46IUhMrYh
⭐️2/2(木)〜2/20(月)
PICK UP ARTIST『R.E.C』
#REC 先生の初版画作品を展示✨
《詳細》
https://t.co/ac5l8oNPTY
長期開催の特別展もお見逃しなく‼️
위에 설정 읽고나면 이것도 읽어야 함
코히님(@ kkohecamu)이 써준 레지레이 단편
Eight https://t.co/FENn6u8Nsy
[후일담] REC https://t.co/Ev25SCjsAn
가온님(@ llewellyn_onyx)이 써준 레지레이 단편
해바라기 https://t.co/Ip1KOG1mOs
감사합니다.
*that one meme from Parks and Rec*
Jan: “Someone will die. 😐”
Feb: “Of FUN! 🤩”
#TheOwlHouse
#MoonGirlAndDevilDinosaur