微笑みチアー 関裕美

笑顔が……って自分で言ってる子がこういうのやるの本当に可愛いよね……
目つき気にしてた子とは思えないくらい柔らかい表情して……
SS3Aの楽園は泣く

1 1

Here's a quickie of my boy Cabba until i can get around to more SS3 sketches. I'm having a lot of fun.

251 2292

For Int SS2>SS3 Goku i wish they went with the anime’s take of Goku in this shot. I get they wanted to follow the Toriyama’s original art from the manga, but i prefer the anime shot of this scene so much more

0 1

Said I’d post it later on in the day so here it is, ss3 raditz, I wanted to a more modern(ish) update to the armour but overall I just like raditz ss3 a lot more than I thought I would

3 6

後ろのトランクスが一瞬SS3に見えて容赦ねぇなこいつって思っちった

1 21

ジャネンバ戦のSS3悟空のかっこよさは異常

0 1

過去の写真を漁ってたら。
USJのブロリー!これはSS3だったのかな。

そしてコレクタブルのイベントがあった時にイラストを撮ったブロリー!

このイラストその他で使われた事ないような。ブロリー以外も撮れば良かった。

1 30

本日は喜多日菜子さんのお誕生日です
ファイナル公演、本当に良かった…。初期衣装でtrust meとか粋過ぎるでしょ……。SS3Aを思い出してバチボコに泣かされました😭


23 54

me vs SS3 Goku. i want to make better sprites and learn poses for other people's OC's in future fanarts. like, follow, and retweet for more.

6 10

パンツの子とアミアンは早い段階で出たけど、その後はアミアンばかり出てまたしても天井。SS3人だと被りまくるなあ。

0 0