画質 高画質

🌀 Het is nog steeds onstuimig. Langs de westkust bij IJmuiden is alweer windkracht 9 (storm) gemeten. Verder komen er ook in het westen zware windstoten voor tot ruim 90 km/u. Komende uren kan de wind aan zee nog iets verder toenemen.

4 8

ちゃんとここまで来ましたえらい完(ToT)

0 7

Last one from this doodle commission batch!!

for MadamXhatter!

He's a familiar, look how grumpy he is TOT

24 103

THANK YOU SO MUCH
FOR THIS AMAZING DRAWWWWING 😭
The coloring is too good ToT

3 9


おめでとう✨😆✨🎊
…もっと練習するからね(ToT)…

27 115

yk what fuck it official tot twt selca day submission with my most beloved !!

11 54

銀メダル獲得おめでとうございます…!面白かったよぉ(ToT)

415 1876

theyre almost the same pose now that i think abt it ToT but 2018/2022 https://t.co/dxd0go4mt7

1 29

不穏なジューンブライドは既にあります
tot/東京インソムニア/©アルパカコネクト

1 10


今さらですが……
おはるさんがアンドレと同じ系統の水着を着る日が来ようとは……
欲しいけど!欲しいんだけど!!
たぶんムリ!(ToT)

1 16

i played a draw pokémon from memory game with my sister ToT (mine->hers) her drawings are so cute

5 132

Allo there! Hope y'all are having a good day!

Finally got some new emotes to add to my twitch~!! :D Thank you @/Aurulita for the wonderful emotes! They're sooo good ToT

6 24

oh, Teyvat people make triangle shape when praying

( i can't English sorry ToT)

2 61

乙骨憂太と空閑遊真はおるけど も多分作らんやろな( ̄▽ ̄;)
だって二宮隊もやけど私的ですが(💦)キャラがオシャレじゃないもん😭
ワートリそこまで好きなアニメじゃ無いしね、、、
それにオーブ0やし、、、(ToT)/~~~
それに する時間中々無いしね😭
僕はリアルが一番w

0 0