画質 高画質

Winter is soon I can't wait to draw Sumire💜 with snowman⛄️

69 247

やっと完成した✨
大好きなシーン😊

9 55

I need to remember to dabble in different art styles for Peculiara. I love how the Ghibli one and the Snowman one turned out. I'd also love to try a more Marvel comics style and maybe even a South Park one at some point.

0 4

tag yall selves. I’m go first. I wanna be the Snowman

0 5

🎍映画おそ松さん
Blu-ray&DVD発売📀
おめでとうございます㊗️

今日の為に絵を描く時間がなかったので
予告〜公開当時のわくわくしながら描いたのを再掲(このアカでは初)
女子ズの絵は珍しく自分でも好き🧡

今日はオットが出張でいないからゆっくり見れる♪

1 8

✨映画おそ松さん✨
BD&DVD発売おめでとうございます‼️
今日受取りに行きます💕
サントラも楽しみ♫


0 3

『映画おそ松さん』BD&DVD発売おめでとうございます🎉🎉🎉


9 54

RIP Jules Bass. He was the co-director of The Hobbit from Rankin/Bass. He also directed The Last Unicorn, The Wind in the Willows, Frosty the Snowman, and Smokey the Bear. He produced Thundercats, Silverhawks, and Rudolph the Red-Nosed Reindeer.

581 1976

Back cover of SNOWMAN: ACDIH. Which of these is best?

33 224

渡辺くん30歳まであと11日💙




ティファニーアンバサダー就任おめでとうございます✨

9 42

こんばんは~☃️🌟
 

25 292