明日は札幌に道展見に行ってくる。
家族で行くのは初めてで、とてもウキウキしてる。
会場で直接見るキリンはどんな感じだろう。アクリルは色の見え方が不安なんだよな。
色々考えて眠れないから、ゼンタングルのインクトーバーDay5〜10。



0 7


DAY5:arranged marriage

お見合い。このあとシルシルは飼育員にしがみつくパンダみたいになる

15 82


felices 40 primaveras para esta hermosa serie!!!

6 38

Inktober,drawtober,digitaltober,etc,etc 😋

Day5 -build
Day 6 -Husky
Day 7 -Enchanted
Day 8 -Frail

2 9

Made this one for Day 5: Build but, I had other stuff to do that I left this one behind. Now I’m kinda need to catchup with the event.

1 14

✍️
ヤバいどんどん溜まってる~💧💧
追いつかなきゃ

0 2

Day5 - Build

มีพระเอกชื่อนี้อยุแล้ว เลยแฟนอาร์ตพอ---

"ค้นพบสมการแห่งชัยชนะแล้ว!"

6 13

1hour practice - day5 ; 若王子ルイ

14 40


I'm doing Inktober this year, is so fun! This year I'll only draw Original Characters.

Estoy haciendo el Inktober este año, este año solo dibujaré Personajes Originales (Original Characters)

0 1