画質 高画質

E aí? Qual vai ser o placar hoje?🤔
Estou apostando em 🇧🇷 2 x 1 🇰🇷

7 16

En cuanto a las postales se unen las tres divas 👑✨️ ¡y evidentemente podréis encontrar diseños que he tenido anteriormente! (hay más pero no tengo fotos 🙏)

2 5

Postar agui antes que eu fique entretida com os posts
Vai Brazilian Honkai version ❤️

9 78

Antes e durante a Copa. Iai já apostaram o placar de hoje?
Repost

8 67

エルちゃん生成する途中で生成されたなんか闇の深そうで異世界感ある背景生成する練習とかしてみたいかなあ。普通にpostapocalypseとか入れると戦争になっちゃうし難しそう。

0 1

Hackney-based Kong Studio releases sweet animation to promote postal service https://t.co/rRpzL5v8XM

1 2

Thinking of ordering gifts from me?
I've had to amend my last order dates for UK Christmas delivery due to continued postal strikes.
See all dates here - https://t.co/KQ3UPdvZyg

13 16

We can help you with your custom boxes and solve all your postal packaging nightmares!

Visit us to find out more:-
https://t.co/H7EZO1JKTB

12 9

Day 338, ‘Lonely Things’, 7.25x7.75 mixed media, $20 plus $5 postage and handling in the USA if applicable,

“All great and precious things are lonely.” -John Steinbeck

1 1

Não fiz o inktober mais um ano kkkkkkk, mas fds, importante é postar arte, coisa que tbm n to fazendo por tar ocupado todo tempo mentalmente
Mas ta ai uma comissão pra um amigo, Híbrido do Demônio Das Armas/Pistola

0 2

Como minha proxima arte vai demorar um pouco vou postar a arte q fiz ja faz um tempo pro da S3rl

0 2

I've been toying around with my own idea for a Christmas story. It would involve a kind hearted postal worker, who gets offer the job of being the new Santa, the old one would be the villain of this picture.
And incase you're wondering why Kermit's here, he'd be the narrator.

2 23

Apostas da Variety para Melhor Animação no Oscar 2023:

Pinóquio (Guillermo del Toro)
Red: Crescer é uma Fera
Marcel the Shell With Shoes On
Wendell & Wild
Gato de Botas 2

26 990

postar antes da vitória do Brasil segunda-feira

5 40

Siemanko! 💛To ten... KTO CHCE FREE OBRAZEK?! Głupie pytanie... Zainteresowanych RE-DESIGNEM DOWOLNEJ POSTACI czy też CELLSHADE'OWYM rysunkiem bez tła. Zapraszam do zabawy!
Oczywiście VT/PNG-TUBERS ONLY! 🥮

43 75