画質 高画質

ALRIGHT, THREAD TIME.

my sims and ocs, let's go

one started out as a CAS sim, two of them were caused by backstories, another was actually born in the game lol https://t.co/QeZBJTUC9T

2 12

人像插畫委託 , 委託人希望繪製一張插圖紀念寵物♥️ 💕 une illustration du travail. Il souhaite un dessin pour souvenir ses animaux favoris ♥️💕

1 3

tiny cas from summ im drawing

21 157

Coucou ! En ce moment je fais une grosse illustration, et aujourd'hui je vous en montre seulement une partie C: (pour garder un peu de suspens ;D) En tout cas je vous présente le grand paladin Icare ! *tadaaam*
ps: je suis trop fière de l'armure * - *

1 9

I'll start-
Hi I'm Cas!! I draw my ocs a lot =]

12 29

Première illustration de 2021. Une petite lueur et de magie pour eclairer l'obscurité. C'est en tout cas ce que j'espère de cette nouvelle année.
BONNE ANNEE!!! Bisous! ♥

0 4

As soon as I saw this I knew I had to draw soft Cas with plants!!! Used it as an opportunity to practice gouache :) https://t.co/M2r1JqF4Lr

36 188

Cas Blitz and the pain-in-her-ass enforcer named Adonis Kusanagi. It's only natural for Dragon and Tiger to go at it. https://t.co/1JUR3l0t12

7 29

Les meilleurs animes originaux (mes préférés en tout cas) :

• Promare
• Your Name.
• Angel Beats!
• 91 Days



https://t.co/CWNZnTrctm

0 4

Dean and Cas are on a hunting trip.. they haven’t been home in a 2 months???!?!!?

i'm still not okay

2 12



Hi I'm Cas and I draw ocs!! =3 especially lots of monster characters (specifically cyclops!) I like experimenting a lot with my artstyle too!

5 13

お風呂に入って配信準備します〜
21時からCASでやるのでよろしくお願いします\( ´˘`)/
(イラスト:るきちゃんから♡)

4 41

Voilà la ref est pas ouf désolé, en tout cas merci et amuse toi bien

0 2

has driven me insane officially because working on this image my brain decided that it should be realistic and it should be fully digitally painted two things I never do
Anyways happy 2 month anniversary everyone 🎉🥳🤡

0 0

Beaucoup trop choupi de ta part

Je vais mettre des trucs car je fais aussi bien des défis en 20min, des illustrations et un peu de BD.

En tout cas, je mentionne , , , et

Montrez nous vos bôôôôs travaux ! https://t.co/D65dRyR4SW

1 7

J'ai commencée le DTIYS de je suis encore très loin de l'avoir finis, et je sais pas si j'aurais le temps et la motivation pour le terminer, mais on verra bien 🤷‍♀️ En tout cas le dessin original est inspirant ! Hésitez pas à aller voir ce qu'elle fait 🥰

1 5