//=time() ?>
ALRIGHT, THREAD TIME.
my sims and ocs, let's go
one started out as a CAS sim, two of them were caused by backstories, another was actually born in the game lol https://t.co/QeZBJTUC9T
Coucou ! En ce moment je fais une grosse illustration, et aujourd'hui je vous en montre seulement une partie C: (pour garder un peu de suspens ;D) En tout cas je vous présente le grand paladin Icare ! *tadaaam*
ps: je suis trop fière de l'armure * - *
#WIP #illustration
Première illustration de 2021. Une petite lueur et de magie pour eclairer l'obscurité. C'est en tout cas ce que j'espère de cette nouvelle année.
BONNE ANNEE!!! Bisous! ♥
As soon as I saw this I knew I had to draw soft Cas with plants!!! Used it as an opportunity to practice gouache :) https://t.co/M2r1JqF4Lr
Cas Blitz and the pain-in-her-ass enforcer named Adonis Kusanagi. It's only natural for Dragon and Tiger to go at it. https://t.co/1JUR3l0t12
Les meilleurs animes originaux (mes préférés en tout cas) :
• Promare
• Your Name.
• Angel Beats!
• 91 Days
#TopAnime
#TopAnime03
https://t.co/CWNZnTrctm
Dean and Cas are on a hunting trip.. they haven’t been home in a 2 months???!?!!?
i'm still not okay
#destiel
#BOOSTALONGSMALL #BOOSTALONGBIG
Hi I'm Cas and I draw ocs!! =3 especially lots of monster characters (specifically cyclops!) I like experimenting a lot with my artstyle too!
@HoytKeyler Voilà la ref est pas ouf désolé, en tout cas merci et amuse toi bien
#Supernatural has driven me insane officially because working on this image my brain decided that it should be realistic and it should be fully digitally painted two things I never do
Anyways happy 2 month anniversary everyone 🎉🥳🤡
#Castiel #Cas #angel #americana #sky #night
some of my versions of cas’ true form :) #supernatural #destiel #castiel #DeanWinchester
Beaucoup trop choupi de ta part @Tartamina
Je vais mettre des trucs car je fais aussi bien des défis en 20min, des illustrations et un peu de BD.
En tout cas, je mentionne @Ferinana_art , @sombwich , @LouisGrievesArt , @Flo__rib et @LauDonut
Montrez nous vos bôôôôs travaux ! https://t.co/D65dRyR4SW
J'ai commencée le DTIYS de @doriaplume je suis encore très loin de l'avoir finis, et je sais pas si j'aurais le temps et la motivation pour le terminer, mais on verra bien 🤷♀️ En tout cas le dessin original est inspirant ! Hésitez pas à aller voir ce qu'elle fait 🥰