画質 高画質

うおぉぉ(*ToT)うらやまーo(^o^)o私も寝ながらアニメ見たいです~o(^-^o)(o^-^)o

0 1

I have some terrible gacha luck in 😭
And no, I didn't get an SSR...

34 153

jatoh dari langit hai 😁 nama gua ruu tapi boleh juga panggil vei! mau nyari temen yang sama2 stress gara2 oshi /j buat selengkapnya bisa baca crd tapi basic info aku enstarrie main prsk sm windbo + bandori sm tot! suka juga persona sm bad buddy! semoga kita akur~

21 15

神っぽいな/ジェルくん

"Gott ist tot″

ジェルくんにとても似合っていてで
中毒性のある歌みたでした✨
とってもかっこよかったです🧡✨
鬼リピします🥰


8 8

あっとくんの歌ってみた🎤
♰『神っぽいな』♰

㊗️10万回再生おめでとうございます🎊

「Gott ist tot」
とぅ とぅる とぅ とぅ
とぅる 風〜





YouTube ⬇️
https://t.co/Qh3UQxle79

https://t.co/snZlIKQKFK

3 6

Can you tell when I started getting into Genshin and ToT 😭

2 18

“ Gott ist tot ”

197 1007

Guys, my reading comprehension is failing me, is Tot saying Qilby will die in WakfuS4??Σ( ⚆൧⚆)
((Look what happened to the other villains, so it's really your turn this time my boy
Qilby:??????

5 54

I wanna run my hands through his fluffy hair. He deserves the world ToT

0 3

ちょっとズレたー、
【神っぽいな】"gott ist tot"

0 3

ワイ、外はかなり寒いが負けない位寒い風呂場に向かい、何時ものムーブ(ToT)
今日は熱々に風呂を汲むんだ‼️

0 7

after a couple months and work slowed down i was finally able to finish ToT

2 11