lunita siempre es tan tierna, asi q hice una ilus de una Luna seductora modo psicologa... espero guste
Te quiero mucho luna, gracias por tantas risas

29 276

El día a día de nuestros protagonistas tiene lugar en las calles de Kowloon, un barrio de Hong Kong que existió pero que fue demolido en los años 90. Incluso podríamos decir que también es otro de los grandes protagonistas de este manga...

2 16

Oga's turn in summer!! 🐃💚
-
It was a challenge shaping out the curves of the muscles and clothes but I still had fun ;w;)/ I gotta study more to create a cooler oga...

23 108

Something is wrong with my DBZ manga... https://t.co/iTpc0CxfVe

61 236

Nyum shei se acho fofo ou levemente medo dessa fotinha de arminha sua,amiga...
Boh faze duplinha?Tu de arminha e eu de Faquinha..?Cabeçudas fofas e armadas

0 3

Wanted to try something new so pretty unfinished and won't finish it probably.

Geo from gwain saga... I think

geez my arm is starting to get more shaky on PC so I had to use my phone lol

3 12

Alguien me detenga... o no

1 16

Me siento tan identificada con ese "Big oof" de sonic. Es el equivalente a un "sta cabron" "ijoles" y el clásico "verga..."

5 66

minha mãe taca o pau nas minhas roupas e foi convidada pra uma festa que tem que se vestir como se tivesse indo pra mamba negra/lolla.. o karma mostrando pra ela que aqui se faz AQUI SE PAGA...... rindoooooooooooo

0 3

Mi manga... Power Up Faito...esta disponible en ... esta participando en el

Hagamos que esta historia llegue tan lejos como podamos en ese concurso.

Puedes leerlo por aquí :3

Ingles:
https://t.co/l7UN9Sp2fU

Español: https://t.co/iTBsHvBnwz

1 4

Remembering the time I tried reading this manga... I wish I could wipe that memory from existence lmfao

0 0

digi ver of sketch ^___^

note* moots, aku nonis jadiii maklum klo misal ada yang salah ya (please tell me about it as well !!!) gw juga...kurang pinter gambar mulut

5 9

not my best, tapi ini ttep bangga banget soalnya bisa gambar background yang ngga... awkward?

0 1

fiz josuke,killer queen e chainsawman no aggie com uma amiga... espero que gostem!

3 8

Caught up with talentless nana manga... It may become 10, depends on current arc

1 13

GM... GA... GN Fam! 🙌🏽
Hope you doing great, and creating epic visuals!

Sharing "THE REMAINS" a piece I collected yesterday by 💎, such a wicked artwork!

Making this my 11th visual from Marco, in my collection!
I think we can already assume... fanboy over here! 😁

13 67