//=time() ?>
@zhafvlog Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@convomf Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@ainzafiyra Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@SyedSaddiq Hye korang , kita ada buat faceless digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
The interest check for Jan-Ken-Pon: A Saioumota Zine is now open!
https://t.co/sMrkO0EaD3
こよりん、初歌枠おつこよ〜🥰
個人的に、マクロスシリーズ1番好きなダイアモンドクレバスに、ハニメイトとしてファンサが聴けてぶち上がったし滲みました😭💕
広告でPONな部分も見れたりして可愛かった!
スケジュールもありがとう、楽しみにしてます!
#こより実験中