画質 高画質

snippet of script "cytail" collections
https://t.co/RE49ZpXX3r
translate(mouseX, mouseY)
rotate(millis()/800.0)
strokeWeight(20)
stroke(getColor())
fill(getColor())
ellipse(jum--, jum--, jum--, jum--)
if(jum<1){
tot++
jum=1000
if(tot==6){
stop=1
tot=0
}
}

1 4

星という星
月という月
一つ残らず
住んではみたが・・・

この歌詞が天職を見つけようとして様々な職を転々とした挙げ句、いい職にありつけぬまま人生を送ってしまった人みたいで寂しい・・・(ToT)

0 2

One last time! We're giving away a Time Travel Tot!

To enter into the giveaway:

🌈 Like & RT
🌈 Follow us
🌈 Tag some friends

Public sale starts on the 21st, exact time announced on our discord first.

288 218

神っぽいな/cover.さとみくん

『Gott ist tot』

「かっけぇ...」の言葉しか出ませんでした。
ファルセットも最高でしたし、英語・ドイツ語の発音が綺麗でしたし、無機質・感情入りの歌い方の切り替え、何もかもが最高でした
最初の「oh my god」で腰砕けました...


96 385

Oh nion nion nion nion ToT, tiens d'autres OWOWOWWWOWOWOWOWOWOWOWOWOWOWO

0 2

ホッパーさん()が誕生日のお祝いイラストを描いて下さりました!!チビクグツ達みんな可愛い💕笑顔が眩しい✨ありがたや~(ToT)✨✨とても幸せな誕生日でした!!

0 2

ワイ、疲労困憊もQP、リポビタンD、肩👊の三点セットで何時ものムーブへ(ToT)

0 7

✨Ook ons zul je horen tijdens de kerst-sing-along van Habbomix, aanstaande maandag 20december om 19:30 tot 23:00 uur. Ben jij erbij?. ✨

0 7

今週は週刊漫画ゴラク発売日…なんですがスイマセン!レッドリストはお休み週でして…明日は単行本発売だというのにタイミングよ(ToT)
せっかくなんで単行本2巻表紙の斗ケ沢全身バージョンでもどうぞ

16 44

Gott ist tot

🍎🍥🐏

261 1708

random but i finally drew up tot's monster form

they had a plushie named Honey Bunny until one of their "lovers" beat them with it and ripped it apart. eventually when tot's completely overcome with sadness they'll take on an appearance resembling their sweet honey bunny https://t.co/jOG1S7UAdn

0 7

being a tot4 stan is hard. yes i will die for vyn but i will do the exact same for the rest of them. now who should i chose as my new layout.............

8 46

HOMIE LEFT A HICKEY?????????????????????? YO TOT REALLY BE R16+ LOL

12 172

シロじゃなかった(ToT)
ヴィルジアさんありがてえ。。。

0 1