//=time() ?>
お疲れ様でした!
思いっきりPONしてたり、初配信でもすごいマイペースでめっちゃ面白かったです!
そしてものすごく可愛い!とにかく可愛い!可愛すぎる…!!
#またまたさかまた
クロヱちゃん初配信お疲れ様でした〜
予想以上に可愛いし、PONで面白いし癒やされました
初配信ですでに笑顔のきっかけになれてるよ!ありがとう!
歌もイケボとかわいい声のギャップも素敵!
これからの活動楽しみにしてます!
#またまたさかまた
今日まで
「ピッツェリア・ラ・アモーレ・シモカワ」
をご愛顧いただきまして誠にありがとうございました。
来月からは
「Pon Pon Pizza 」
とお店の名前を変えます。
メニューの変更はほとんどありません。
今後もよろしくお願い致します‼️🙇
@sabbybyyy Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
Busca las 10 diferencias ✅❎✏️
Desliza a la siguiente imagen y busca entre las dos. Pon en comentarios si lo has conseguido. (No spoilers)
.
.
.
#dibujo #drawing #art #draw #illustration #sketch #ilustracion #artist #artwork #sketchbook #ink #instaart #painting #design #diseño
@AkaunAnon Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@ftnnani Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
やっと完成、初めてのデジタルイラスト…!!
デジタル勉強しとけば良かった…💦
PON三銃士好きです😆
#りぼびたん絵
#ももん画
#こうりんのじゆうちょう
@txtdrkaumreceh Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
@sid_dek Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
💐活動内容🎗
ゲーム・お歌・ASMR・雑談
💐性格🎗
元気・明るい・癒し・PON・よく笑う
甘えん坊・真面目・負けず嫌い・努力家・圧 etc..
💐夢🎗
たくさんの人に元気と癒しを贈ること
大好きなお酒とタイアップする
オリジナルソング制作
いつか3Dに
登録者万単位になる
楽しくずっと活動し続けること
@digidegu Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@monifever Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Hi po ,Good day everyone. Here's some of my commissions .Kung gusto niyo po magcommission just dm pon. Thank you po . Nandun po sa pinned post ko po yung terms at condition.
#commissions #opencommissions #commissions2021 #chibi