画質 高画質

hanggin otu wit ym newer besstg firnendidsjsgdhdhddhshshGET THIS CANDY COATEF CUNT THE FJUCN OFFA MEAAUDHDHSN

hi. stocking here. mh is fun.

81 417

https://t.co/GKJYikWAUf
I am the shotgun lord
Why can't I engrave my shotguns with artwork of shotguns?
Why can't I engrave my horse wit-

0 4

bakery time wit the homies

likes and rts appreciated!!!

[ ]

11 26

こちらの素敵企画様【 】に三十一人目で失礼いたします!
救いようのないドMちゃんです。武器姿はそこそこ厳ついです。
よろしくお願いいたします!!

11 18

Here are my contributions to the art book of KALADIN album: Rysn/Dalinar/Tarah & Kaladin/Wit (Thanks so much for the opportunity!)

144 554

最終日滑り込みですが全員ログインです〜!
ユージーンとフリッツのみバディが空いてます。

4 8


最終日に滑り込み参加失礼します
開催おめでとうございます〜!

3 17


これも持って行っていくれ
あなた達の花だ

6 7

end of Week 1 -

• Primogems : 3482
• Mora : 7.8 Million
• Hero's Wit : 607

is Gorou a fox or a Shiba? his tail reminds me of fox more than shiba, but the color scheme??? could be both of them??

0 1

took the meme and ran wit it 🏃‍♂️ ✍️

2 7


白花、ヴァルがログインですー!基本バディと一緒にいて気ままにふらふらしてたり食べてたり!してます!
イラストは千斗さん()が描いてくださいました…ありがとうございます!!!!!!!!!

0 2


2人目の参加失礼します。
バディと一緒に参加していますが、フリーエンカOKです。気軽に声をおかけください。遊んでやってくだち。
😷「あははは、たのしいね!」

1 3

Da deer wit da soda stains and pink borp
(art by @/Ruffy_the_Lion)

1 6

yall rockin wit the back to school fit⁉️⁉️⁉️

1 11


ほぼ最終日に近いですが、ヒナログインです。衣装は文献から再現した故郷の民族衣装。
同室さん募集中です。

0 1

Im not sure if there any danganronpa fans who follow me, but this needs to be said. DANGANRONPA S LOOKS LIKE IT SAYS DANGANRONPA 5 AND IS EVEN DRAWN DIFFERENTLY COMPARED THE OTHER S IN THE TITTLE. Yall rly comin up wit these crazy ass theory on what s could mean😭

0 11