//=time() ?>
Pon los ojos de tus OC o de otros personajes tuyos pendejos- (No molesta para nada queen ♥)
De todo el comic, los ojos que más me gustaron.
Pues quien quiera lo hace! jsjsjs https://t.co/gHe8CB4b8G
「冒涜都市Z~深碧の魔境~」
KP:みかん缶さん
PL:カケルさん
pon狸さん
わたし
通過しました(^▽^)/
ダイスが解釈一致すぎて阿鼻叫喚してた
ありがとうございました!!!
Pon a 4 personajes de ficción que significan mucho para ti, luego etiqueta a otros para que hagan lo mismo.
Yo etiqueto a: @guillermina_the @ZeanZaffre https://t.co/2LKNMWn3S5
Pon a 4 personajes de ficción que significan mucho para ti, luego etiqueta a otros para que hagan lo mismo.
Yo etiqueto a: @BienNoob @NekoCraft7
@ainzafiyra Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@abilsuhaimi Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
A2:「PON!とキマイラ」…赤毛のショートでツリ目っぽいのがルキアっぽいかなと思い…2のころ拝借してつけた名前、それが自分のコテハンと化し、クララにも受け継がれ、差別化のためにルキアには別の名前が付いたから遡って説明しにくくなった(
Pon ojos de tus OC y taggea a 4 personas
💕🌻Pura gente con talento🌻💕
@tnmals
@lakinti12
@LaRayisLocasFA
@La_dino_saurio
💚Nambre,yo no soy de hacer muchos detalles,lamento mi mediocridad 😫 https://t.co/VA1GknZT2U
Pon ojos de tu OC y taggea a 4 personas.
-Soy malísima haciendo los detalles y las sombras para los ojos u,w,u🤙🏻💦
🌺💕✨
@daidoujii_
@Cut3P4y
@lakinti12
@Celesss41943157
🛐🛐🛐✨ https://t.co/F4055bXc6n
Pon ojos de tu oc y taggea a 4 personas.
Namás tengo dos ocs también voy a poner al muchacho de los ojos tristes XD
✨🌟
@Addo_MarcesUwu
@ZukinitaStyle
@moon_lady099
@HeyGjon
💞🌹✨( ˶ ❛ ꁞ ❛ ˶ ) https://t.co/vWtp4zgvqr
@ZackAvaricious Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Pon los ojos de tus OC y tarea a 4 personas.
En mi defensa, soy imbécil
@/quien guste https://t.co/WxO5o3bdoC
@keemmazni Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F