画質 高画質

Today's MS of the Day is the MSM-07E Z'Gok-E from Mobile Suit Gundam 0080: War in the Pocket! This is an upgraded experimental variant of the Z'Gok for improved underwater combat. The missiles are replaced with torpedoes, and the thrusters were relocated to the legs.

85 481

Old Christmas art of theremind. He’s one of my favorite monsters

11 62

I’m so sorry for all the msm posts have a Jam Bory

12 113

|💌 - <3
tempo: 2h 35 min

Último desenho antes das aulas começarem e eu ficar sem tempo pra fazer desenho! yay:]
vou mudar a pintura do cabelo pq aquela tava mei feia, eu ainda tô vendo como eu vou fazer mas por enquanto vai ser isso msm!

7 27

A veces siento que soy la única que le gusta el modo lucha en msm

0 1

pra quem nao desenhava NADA cenario eu to ate impressionada q eu terminei isso msm parecendo meio merda

0 56

Ent eu fiz um iconzin de um oc meu de um RPG q eu tô fazendo com uns amigos ae (De Undertale)

Esse carinha ae embaixo não tem nome então geral só chama ele de "humano" msm

3 9

"Goodnight, monster world" part 2
The first is in my pinned tweet

not my best of a drawings, not even close to being one, but thats alright!

24 127

Posts this Scaratar when people least expect it

2 14

okay. just the one more. I promise 😭

24 147

MSM Oc hoyeah, it's a wublin yesyes

0 0

TERMINEI ʘ⁠‿⁠ʘ
Eu gostei bastante mano, meus amigos falaram que ficou parecido comigo msm aaaaaah 😭🧡

|❤️+🔁= Me deixa feliz pra caramba 😔|

17 35