//=time() ?>
@HavocCikb Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
@AmirRozali Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@khairulaming Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
@naimazharrrr Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@OrenjiRenOren Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@kuasasiswa Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@juisnotsinging Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@Ashsukamakan Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@brgsjks Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Bueno ya que Moni lo hizo dije que porque no? -u-
"Pon 4 personajes importantes para ti o preferidos y tagea a demás para que hagan lo mismo"
Que quieres que diga me gustan demasiado los personajes, pero por sobretodo a Diego
@CanelitaKawaii @boy_planta @Moi_DT @maulis356 https://t.co/1EtoYDKQT5
フォローを頂いたIRIAMライバーの「寧々咲詠さん」が本日配信デビューされます🎵
tweetにある音声からだとお姉さんっぽいので、後はしっかりさん or PONさんか?要確認してみましょー✨✨✨
#寧々咲詠 @ne23ki_yomi
#IRIAMライバー https://t.co/oYT99W7cuN
#IRIAM
@daichi_kazama
PONさんお誕生日おめでとうございます!
jubeatのこの曲(Hades doll)を遊びました!
やっぱり最高です💓💓
来年もよろしくお願いします!
@aimansalim_ Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@SyedAkramin Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F