画質 高画質

i use screenshots from windows media player for my backgrounds!!!!!!!!!! 🌈🌈🌈🎊

8 40

Looking at Caitlyn like she's washing windows in a diet coke commercial.

0 0


【配布に関して】
のDMから"くだちゃい"
◆orディスコードから受け取り可能です
https://t.co/JZre33SmcQ
※キャラ崩壊もありますのでご注意ください

①windows版のダウンロード
②ブラウザから(推奨)
2つあります
※②はスマホも可、MACは多分行ける

29日13時から配布!

7 24

You know they say eyes are the windows of the soul. What does my eyes say to you~?

3 12

✨🐷Perdón si está feo, lo hice con el editor de Windows 10😭✨

71 619

Super excited to see more gameplay footage of Ikai by here’s a little sample of young Haruka and Naoko and priest

The game is available for preorder on PlayStation 4, Windows PC, Nintendo Switch, & PlayStation 5! Play it March 29th!

2 23

初めてWindowsのペイントで塗り絵をしてみました。
参考にしたブログ記事のURLとTwitter投稿の際にひと工夫したことは、スレッドをご参照あれ!




4 8

eyes are the windows into the soul

10 120



Windowsのペイント使ってタッチパネルに指で描いてました(2011)

今はiPadとクリスタEX(2022)

0 2

[Rainy Windowsill 雨降りの窓辺] Hikawa Sayo(氷川紗夜)

3 21

Just Friends Alpha 0.32 is now available for Patreons.
Tier 2+ patrons can now download any of the three versions, Windows, Mac OS, and Linux.
I'm working on the cheat sheet for this alpha and I'll be releasing it later today on the original post there.

0 8

I needed a for use with "sub view", and refference windows. the last of the two main characters. I've never drawn these two, but at this point I might as well have the complete set.

1 6

Good morning, good morning!

IT'S TOO FRICKEN COLD AND THERE'S ICE ON MY WINDOWS SO I'M POSTING THIS AGAIN.

0 4

Here’s an UTAU just for you: Kane Tomo.
One of the Windows 100% commercial utauloids. Tomo is voiced by Kaneda Tomoko, and shares a similar name to her voice provider.

0 0

Pinky and the Brain: World Conquest (Windows, Gigawatt Studios, 1998) https://t.co/rcqSAcbaH2

Get it configured to run on modern versions of Windows at https://t.co/EyZYSw50tt via

4 8

Windows11にしたので試し書き。問題なく動いているようだけど、後から大きな不満が出てくるんだろうか。

3 6

1日1枚『#マクロスΔ』戦術音楽ユニット”#ワルキューレ"
ババッとA4厚紙に鉛筆書きした絵をPCに取り込み、Windowsの paintで簡単色付け。雪のシーンまとめ。
なんか達成感ε-(´∀`; )

36 170

メインPCをWindows11にアップデートしてしまった。私はもうダメだ。

3 5