画質 高画質


間違いなくMAXカロリーはコレやな…お気に入りの天使ガラク😇🧪

28 276


ステンドグラスは影付けなくていいから簡単だと思ってるだろ?微妙に色変えないといけないし彩度とか調整しないと発光させたら薄くなるから難しいんだぜ?

0 8

ハト組は線の処理とhlの入れ方に難儀する
後アンジュさんは髪で死んだ

10 60

hi im max! a full time freelance artist trying to make my way, i really wanna get into making t shirt designs and stuff so i always can really use the support!

i have a site here, and a fiscord server too! its link is on my site ^^
https://t.co/GSZ8GXW4Oq

heres some examples!

1 0



サイズとしてはこちらが一番かもしれません。上下それぞれ約40×70㎝。両観音開きでした。何十時間かかったか思い出すと手が震えだす。作品を担当させて頂いたことが身に余る光栄でした。

16 79

そしてこれはマテリアル見ながらメモったデイビットのブーツ。素材感は私判定なので怪しさMAX

0 1

In the new trailer for TLM, I hope we see Ursula, Flounder, Sebastian, Scuttle, Eric, ALL of the sisters (even if it’s just glimpses), scenes from Under The Sea and Part of YOUR world, some of Ariel’s land outfits, and… Max the dog 🥰 Love that guy. Wait, is he even in it? 👀

1 3

230310
드라마 보는중..
비숲 박상무가 하대표가 되셧군하(ㅋㅋ)

29 120


この絵シンプルなんですけど髪の毛やら扇子やら口元やらを色々パーツ分けしてたら結構かかりましたね🫠

9 35


1周年が一番かな〜‼️‼️
アイビスの制作時間見てみたら約12時間でびっくりしちゃった
サークルで見ててくれた人は知ってるかもだけど執事達の配置は悪魔解放の本の配置(のはず)です☺

14 159