//=time() ?>
Si vez esto, haz Tweet con mención, pon tus dibujos y etiqueta a algunos artistas
Ya saben que diré xD https://t.co/lSYxY838OA
@dot_burn Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Panel De Pon was released 27 years ago for the Super Famicom today! Actually yesterday because I am a day late, but it is the thought that counts.
It was released as Tetris Attack on the Super Nintendo.
Happy Birthday Lip and Panel de Pon! #パネルでポン #fanart #PanelDePon
It's Panel de Pon's birthday!!
On this day in 1995, our inspiration for Spirit Swap was released✨
We put Samar in a Lip cosplay to celebrate the Gunpei Yokoi classic❤️
🎨 by @bennygummm
Pon3 drawing of Sunny too!
#sunny #pony #MyLittlePonyANewGen #mylittlepony #MyLittlePonyANewGeneration #g5
Hace exactamente 26 años que salió para la Super Famicom Panel de Pon, un juego de puzle bastante curioso con personajes igual de curiosos.
Si no os suena, quizá os suene con el nombre de Tetris Attack, el cual es el mismo juego con skins de personajes de Mario.
¿Lo jugasteis? ❤️
❣️明日10/28(木)のメニュー❣️
📍17時台Pon de Push
今日NewAlbum『NO MOON』 リリースD.A.N. (@D_A_N_tokyo)櫻木さん(Gt/Vo/Syn)と生電話📞
📍16時台☕️おしゃべりマキアート☕️
📍18時台🙇♂️きーぽん反省会🙇♂️
お楽しみに🙋♀️
💻 https://t.co/dJpa0Qe5VM
#air_g #ラブトラックス
@dailytwtz Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
@theblacktopguy Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
@DFEfiercefun Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3G1Zqf
@rotikayaMY Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@SyedSaddiq Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@shasharyzal Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@cheguthamrin Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
グラコロ本戦は「乃々」さんお見送り会!ミカヅキさんのご協力の元、いばら染!本当にありがとうございます。
PONさんのイラストも華を添えてくれました。
乃々さんが居てくれたおかげで素敵なギルドのマスターやらせてもらってます。実家は皆で守るからまた何時でも遊びに来るんで〜(´ω`*っ )3