//=time() ?>
Barbara DPS Mains when they think of barbara getting as tall as her Big Sister
#GenshinImpact #genshinimpactfanart #barbara #Fanarts #jjbafanart #JJBA
Hey all!
Bummed as f rn, but gonna make recruitment for a new DPS, casual hours but mid-core play.
DPS (NO DNC, SMN) - for Savage, 8EST-11/12est WED & THURS - @ E11S
DPS(NO MNK,RDM) - TEA fresh prog, 8EST-12EST TUES
RTs appreciated
DM if interested, thanks!
The last two episodes of DPS Only are now up! I can't believe it's finally done... Thank you all for your support on my esports webtoon!
🎮 :https://t.co/BCMshWIGgI
NEW YEAR SHENIGANS WITH FRIENDS ftw you try too hard to weed an overgrown plant in one dps window 🤤
#原神 #GenshinImpact #genshinimpactfanart
Here’s Keqing! My first 5 star and current main DPS!
#GenshinImpact #digitalart
cw: suor, sugestivo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
repostando pq criei coragem, desculpa se deixar alguém desconfortável aaaa só me avisar q eu apago na mesma hora serio
to mt orgulhosa 👉👈
anyways here's josiah dps da academia-
Desenho do churrasquinho chamada Gilda! Feitos no celular pelo IbisPaint X. Primeiramente fiz uns rabiscos e deu nesse desenho ato com esboço e logo dps resolvi aprimorá-lo em cima do outro e a segunda imagem foi o resultado.
#yakusokunoneverland #Gilda
What is a consistent art-styl? Don't know them. Anyway - my main dps in #GenshinImpact - my beloved knight #Kaeya
What role/class do you gravitate towards in RPGs/games?
I like long-range magic DPS (Mage classes)
dps de muita frustração fiz uma silhuetas e gostei desse personagem aqui
ele é mto fofinho 🥺🥺🥺
2021 starts with some late christmas gifts for my #FFXIV static 🎉🎉🎉 healers and tanks here, DPS in the next tweet! I'm in love with everyone's characters ;;w;; 💖
昨晩はフレフレさん初見極えめぽんにお呼ばれしたら人生初のDPS極挑戦になりました!
でも武器までいただけてうれしー!\(* ॑꒳ ॑* )/
……エッこの武器キモッ
最後までドタバタな一年!
皆様にはホントに良くしていただいて大感謝です❤
来年もよろしくお願いします🌸
良いお年を✨ねうねう🐈
Brage✨ (1/2)
.
.
aAA🥺💖 amigos esse é o Brage meu filhin, fiz ele prum desafio de criação, ele é tipo a humanização do Deus Bragi da mitologia nórdica <33 (era o Deus da arte e comunicação)
Fiz tb outro deseinho tb q vou mostrar dps pra vcs só com ref. dele <3 na "parte 2"