画質 高画質

Barbara DPS Mains when they think of barbara getting as tall as her Big Sister

11 23

Decidir refazer esse desenho da Cirno que fiz em 2019 dps que vi ele em umas conversas antigas.

2019 // 2021

22 75

Hey all!

Bummed as f rn, but gonna make recruitment for a new DPS, casual hours but mid-core play.

DPS (NO DNC, SMN) - for Savage, 8EST-11/12est WED & THURS - @ E11S
DPS(NO MNK,RDM) - TEA fresh prog, 8EST-12EST TUES

RTs appreciated
DM if interested, thanks!

5 7

The last two episodes of DPS Only are now up! I can't believe it's finally done... Thank you all for your support on my esports webtoon!

🎮 :https://t.co/BCMshWIGgI

371 3725

**Vamos chamar ela de Fulana por enquanto tá bom?? Ushauah dps atualizo bonitinho com o nome dela**

Fulana é nada mais nada menos que a ✨mãe de Issac✨, mais conhecido por nós como Zack. Ela desde pequena chamava muita atenção tento suas características mais marcantes +

0 4

NEW YEAR SHENIGANS WITH FRIENDS ftw you try too hard to weed an overgrown plant in one dps window 🤤

5 20

every sensible player: build 2 DPS and focus on them first!!
me: 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘵𝘴

on another note, all their artifacts are crap because all my resins are used up for their ascension mats :)))

0 0

Tank, Heal, DPS 😤😤😤

271 974

Here’s Keqing! My first 5 star and current main DPS!

1 9

cw: suor, sugestivo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
repostando pq criei coragem, desculpa se deixar alguém desconfortável aaaa só me avisar q eu apago na mesma hora serio

to mt orgulhosa 👉👈

anyways here's josiah dps da academia-

11 174

Desenho do churrasquinho chamada Gilda! Feitos no celular pelo IbisPaint X. Primeiramente fiz uns rabiscos e deu nesse desenho ato com esboço e logo dps resolvi aprimorá-lo em cima do outro e a segunda imagem foi o resultado.

4 6

What is a consistent art-styl? Don't know them. Anyway - my main dps in - my beloved knight

3 8

What role/class do you gravitate towards in RPGs/games?

I like long-range magic DPS (Mage classes)

3 79

dps de muita frustração fiz uma silhuetas e gostei desse personagem aqui

ele é mto fofinho 🥺🥺🥺

44 657

2021 starts with some late christmas gifts for my static 🎉🎉🎉 healers and tanks here, DPS in the next tweet! I'm in love with everyone's characters ;;w;; 💖

0 5

昨晩はフレフレさん初見極えめぽんにお呼ばれしたら人生初のDPS極挑戦になりました!
でも武器までいただけてうれしー!\(* ॑꒳ ॑* )/
……エッこの武器キモッ

最後までドタバタな一年!
皆様にはホントに良くしていただいて大感謝です❤
来年もよろしくお願いします🌸
良いお年を✨ねうねう🐈

1 46

Brage✨ (1/2)
.
.
aAA🥺💖 amigos esse é o Brage meu filhin, fiz ele prum desafio de criação, ele é tipo a humanização do Deus Bragi da mitologia nórdica <33 (era o Deus da arte e comunicação)
Fiz tb outro deseinho tb q vou mostrar dps pra vcs só com ref. dele <3 na "parte 2"

28 131

Eu dps da minha vacina, lindíssimo

2 19