画質 高画質

Haha yeah, the digital switch we all went through cause we were able to figure out how to do it haha totally my fellow digi🤘🏿😎🎸

Honestly though, I'm glad I found cheaper alternatives to copics.

11 436

I have accumulated so many drawings, I will post them in a day: 3

1 6

Hallow there I'm Vyvy/Fifi! I paint using gouache and poster paints (experimenting with digi rn) I draw things I like mostly, oc's and fan art

1 51

Congrats on the 7k x3 Hiya I’m Digi x3 I draw mostly fan art and working on my goal to create more art and further help the art community x3

0 3

lupa2 ingetsi kapan mulai banding2in tapi mungkin pas dh kenal komunitas gambar di sosmed

pas itu juga mulai digi art kan nah tapi selama -+4 taun I never really proud of my art before ? selalu nganggep kek kenapa karyaku gabisa kek karya dia gtu gtuu

ini gbr awal2 ngedigi

0 2

Ouverture des commi Chibi YCH temporaire !

Dessin au DIGI (10€) ou au TRADI (10€/A5/envoi possible en France et Belgique avec +3€ de fdp).
Utilisation commerciale interdite !

YCH (Your character here) : je dessine ton Oc dans la pose prédéfinie ci-dessous.

humain/anthro ok

3 4

hi i’m zsar! i do trad and digi art + i like drawing anything, esp animals!

let’s b friends pls? 💕💛

55 168

Voici aussi Marson ! 🌊

Franchement, elle aussi je suis contente du résultat. Je n'étais pas très fière des couleurs et l'effet de l'eau n'était pas si bien réussi...Cette version digi est beaucoup mieux qwq

Sa fiche : https://t.co/VCmJSJeVir https://t.co/GJwMuPVV3O

3 6

Gue ngerasa gambar tradi sana digi gue beda banget 😭 gatau ah tangan ini aneh https://t.co/CSiSWYzQfj

0 6

Rapide petit test chibi au digi avec mon Oc Aliénor. Un truc mignon pour changer (dans ma tête on est déjà à Pâques).

J'hésite un peu à faire des commissions "Your character here" avec ce modèle là (des commi avec la pose prédéfinie).

3 9

Sankyu for tag 🧡

Hallow I'm Vyvy/Fifi -- I love making colorful illustrations, fanarts and drawing my oc/s in trad ✨(currently experimenting digi)

Hoping to get along with y'all 🥺

Tagging

1 5

thanks for this! ~

im still new at digi art, but i make fanarts! i love shonen and sports anime 🥺💗

0 11

hello, im iyah! im a bit new to digi art, but i mostly do fanarts! i love shonen and sports anime~

follow if u like this kind of content, i fb 💗💗

3 8

ada tradi sma digi, fanart shua<3

0 1

I tried to redraw one of my early digi art ( ps wag mo izoom makikita mo mga kamalian q HAHAHAH)

12 68

OUUUUUHHHHH THAT'S SO COOOOOOOOL

Gods, digitigrade furry artists who design footwear are absolute REGENTS. It's SUCH a good opportunity to design shit and flex your creativity. People be like "I don't draw digi bcuz it doesn't work right"

and I'm like

Okay be wrong?????

1 3

HI I'M DIGI I DRAW SPLATOON AND GAY SQUIDS, FOLLOW FOR MORE

5 6