//=time() ?>
Due to Pifra's harsh practices, they did not see her losing her helmet in the bombing as any less significant than her removing it herself - they fully believe she was cheated an honorable death and was no longer fit to follow their creed. As such, she was deemed an apostate.
FANART DO THIAGO QUE EU VOU POSTAR AMANHÃ
QM QUISER SER MARCADE MANDA UM 🚬
Não lembro se postei, mas vou postar de novo qualquer coisa pra mostrar essa divindade que a @Kiranni1 fez, eu simplesmente amo essa arte pq é de um dos meus filmes favoritos! Ainda tem uma outra parte, mas vai ficar em segredo por enquanto👀
cositas nuevas que estarán como prints/postalitas este finde en la comic coooon, para que vayan 😭❤️ (llevaré más ilustraciones de tn impresas también además de los zines 1 y 2)
A lil fun collab for my fellow Postal fanartists! Interested to see if you want to collab and if you do one! <3
Time-lapse in replies!
.
.
.
[ #postaldude #postal #runningwithscissors ]
Leiam essa tira da @LaerteCoutinho1 para minha próxima postagem fazer algum sentido.
(1/2) Illustration d'octobre 😺 ça fait un moment que je voulais faire une île flottante en perspective isométrique. J'ai repris l'idée des petits esprits chats que je fais à l'encre, et ça donne ce curieux mélange ! #bandedessinée #illustrationchat #illustration #cartepostale
There's only one good path, choose wisely!
#POSTAL #Steam #videogames
[PRE-ORDER] 📦 Special 8 Photo-Folio Us, Ourselves, and BTS 'WE' SET
1. PET Cover + Photobook: 80 pages
2. Mini Poster: 1ea
3. Folded Poster: 1ea
4. Postage Stamp: 1ea
5. Photocard: Random 1ea of 7ea
6. 4x6 Photo Set: 2ea
7. BTS’s Item (Instant Photo): 1ea
#WePhotobook
BOOM EVEN MORE
I CAN KEEP GOING
Time-lapse in replies!
.
.
.
[ #postaldude #postal #runningwithscissors ]
Tô testando meu Sona de cabelo novo
Oq vcs acharam?
Dependendo da resposta vou cortar meu cabelo assim
[FAST GO 🇲🇾/ HELP RT] Taking orders for Ethyria 1st Anniversary
🌟 Closing on 29th Oct, 5pm
🌟 Have 2nd payment later(intl, postage & any additional price)
🌟 DM to order
a melhor sensação do mundo é a de matar esse gato maldito no Multiversus. anyway, perdi uma aposta com o @VineRaio e tive que desenhar o Tom & Jerry.
Esqueci de postar esses daqui q eu fiz pro meu rpg são os personagens dos meus jogadores mas já tem uns meses