//=time() ?>
If you don't know pon and zi, were you even emo? These were my favorites back in the day, I used to draw these all over my notebooks and in the margins of pages.
Spocktober Day 11 - Pon Farr Spock: Amok Time
"Get your hands off of him, Spock! He's finished. He's dead."
#spocktober #startrek #spock #LLAP
Kinktober the tenth, solo!
She do be a 10 out of 10, tho
I should draw Pon more often
#art #drawing #ArtistOnTwitter
17LIVEライバーさんの
推しの1人である
《かれんさん @karen_vliver 》
【🎃秋のPON祭り🍁】
オリジナル企画特典頂きました✨
素敵なメッセージ入り
イラスト〜✨
※見本と付けて加工してます
素敵なプレゼント
ありがとうございました☺️🎁
これからも応援しています📣
#vliver #椎名歌恋 #17LIVE
Cat_pon #254 on @opensea
1/1 edition price 0.03 eth
My cat waiting for whale 🐳
Let’s check 😻
👉 https://t.co/BrQ4kTI4Fr
#NFTs #NFTdrop #NFT #nftcollector #OpenSeaNFT #NFTTHAILAND #nftcollectors #NFTartists #NFTshill #NFTCommmunity #cryptoartist #etherium
@_Nam_Ron_ Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@ulat_bulu_bulu Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@ulat_bulu_bulu Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@Fahmibinhassan Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@apiqmael Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@brgsjks Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@imemerang Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
Aprovecho que terminé un dibujo para mi foto de perfil, son Lunn y Pon Pon con disfraces uwu
#halloween2021 #digitalart #Costume #originalcharacter #uwu #xD #HappyHalloween #witch #ArtistOnTwitter
My characters have empty eyes because of Pon & Zi https://t.co/UWY3Lw6fJ5
@ketengahketepi Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@hourlymalaytwt Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F
@hourlymalaytwt Hye korang , kita ada buat digital drawing ! RM5 untuk 1 orang dalam gambar . Nak buat walpaper pon boleh . Kalau gambar mcm bawah ni RM10 sebab ada 2 orang dalam gambar . Nak order tekan je link ni okay ! Thankyouuu❤️❤️
https://t.co/GmWV3FKo1F