//=time() ?>
Finally drew something, this was my bear totem barbarian Dragonborn for DnD. She died, but I liked her so much I kinda wanna bring her back. Her name is Sharpe, she is a blacksmith who gets mad when customers windowshop. Secretly wishes she could be a princess.
Here are some Fakemon (circa 2006) I made that I recovered from the old Windows 95 hard drive! Some dino thing, Biscusphish (the precursor to Bruxish?!?!), its pre-evo, and Aflydite
its promo time so follow me guys… i love prsk and imas… and genshin maybe…… i am the minoharu fan………
and more more jump…. i write windows on ao3………… Follow me… no carrd rn but no weirdos pls
@Acepen_JP @Acepen_JP AP1060を25日に注文したら、26日に届いて流れが良いので、Windows10でメディバンでお絵描きしました。
筆圧も微妙に再現してくれて満足満足。
5分しか無かったので中途半端ですが、アップします。
To redeem the unique Saarkir Backwaters dragon, download Century: Age of Ashes on the Microsoft Store for Windows 10/11, launch it and check the news panel in the lobby before Jan. 9th!
Steam users can also link their account to redeem it!
Good morning #TwitterWorld
"Amid historic isolation, we should unlock our potentials and become more creative to be able to continue existing and coexisting."
Nadine Sadaka Boulos
Jeanne Mammen ( 1890-1976 ) Couple on the Windowsill 1928
For the 'silly memery secret santa' i participated this year, organized by @Fenrir74 , i wondered what it would look like if @MacVonCaprino 's sona had all the meme's into their Protogen's mainframe.
The Windows XP boot up sound is permanent though, no remedy against that!
VEIKK S640 初めてペンタブ ペンタブレット 6*4インチ OSU!ゲーム イラスト 板タブ 入門用 絵描き 8192レベル筆圧 Windows Mac Linux Android6.0 スマホ 対応 初心者 充電
¥3,420
https://t.co/2a23rkbuTs
Aqui otro retro dibujos de cómo eran cuando creé mis personajes
Kikyo vs Violentta Yo los hacía en paint de Windows y era la única herramienta que tenía Pero quise hacer con mejor calidad ahora que tengo una herramienta mas decente de is clásicos creo que se ve la diferencia
@voorats BRUH IM SORYRYH 😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿😿 im lietlly like SRRY I FORGOT ABT TWITTE r + i got my like 1997 windows laptop TAKEN away frum me!!! /srs /gen
@Acepen_JP AP1060を25日に注文したら、26日に届いて流れが良いので、Windows10でメディバンでお絵描きしました。筆圧も微妙に再現してくれて満足満足。5分で描いたので中途半端ですが、アップします。
Blam! Machine Head (DOS, Core Design, 1996) https://t.co/wHLWgbXqnk
Get it packaged with DOSBox for Windows at https://t.co/H7qtUz57cQ via @TheCC101
なんか、勢いでWindows11にアップデートしてもた。
エロゲはうごくね。クリスタも大丈夫。
スキャナーもオッケー
らくがきは、グラビアを参考にしました。
#オリジナルイラスト
HibikiデスクトップソフトウェアV 2.2:
インストールする場合は、WindowsにRainmeterをインストールする必要があります。
https://t.co/TqAuvDoVJ6
Rainmeterソフトウェアをインストールした後、このコンテンツパッケージをダウンロードして開きます
https://t.co/xTC0mOMefn